0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Переваги використання методики CLIL на заняттях англійської мови (ID:1041449)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
3MICT ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ CLIL 1.1. Поняття та сутність методики CLIL 1.2. Виникнення та розвиток методики CLIL 1.3. Принципи та особливості методики CLIL Висновки до розділу 1. РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ CLIL У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОB 2.1. Переваги та недоліки методики CLIL 2.2. Організація навчального процесу за методикою CLIL 2.3. Розробка навчальних матеріалів та завдань за методикою CLIL Висновки до розділу 2. РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ CLIL У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ 3.1. Вплив методики CLIL на рівень володіння англійською мовою 3.2. Мотивація учнів при застосуванні методики CLIL 3.3. Розвиток міжкультурної компетентності в методиці CLIL. Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Поняття та сутність методики CLIL Методика CLIL (Content and Language Integrated Learning) розглядає вивчення іноземної мови як інструменту для опанування інших предметів. Вона передбачає комбінування вивчення іноземної мови зі змістом інших фахових галузей, таких як біологія, географія, математика, фізика та мистецтво. Основна ідея методики полягає в тому, що знання мови стають інструментом вивчення змісту предмета, і вона інтегрується в загальноосвітню програму. Одним із найпоширеніших визначень CLIL є дидактична методика, що дозволяє сформувати в учнів лінгвістичні та комунікативні компетенції нерідною мовою в тому ж навчальному контексті, в якому відбувається формування і розвиток загальнонавчальних знань і умінь. CLIL є одним із найуспішніших сучасних методів викладання, оскільки вона дозволяє поєднати вивчення відразу двох предметів, одним із яких є іноземна мова. При викладанні CLIL розглядаються специфічні терміни та мовні структури, що сприяє поповненню словникового запасу учнів предметною термінологією. Знання мови в CLIL є засобом вивчення змісту інформації. Вивчення навчального предмета покращується через підвищення мотивації до набуття навичок спілкування іноземною мовою. Методика CLIL базується на оволодінні мовою, а не на вивченні її. Швидкий темп мовлення є важливим, а помилки, які припускаються учнями, не є принциповими. Важливо, щоб учні могли читати та розуміти мовлення для участі в обговоренні [3]. CLIL підхід побудований на комунікативних методиках, таких як мовленнєве занурення, білінгвальна освіта, мультилінгвальна освіта та "мовний душ". В CLIL використовуються різні підходи до навчання залежно від учнів та їх рівня мовних знань. Методика може бути використана на різних етапах та в короткостроковій та довгостроковій перспективі. Дослідники CLIL вкладають зусилля у розвиток та вдосконалення методики, забезпечуючи гнучкий підхід до навчання. Таким чином, методика CLIL покращує мовні навички учнів та сприяє їх оволодінню предметними знаннями. CLIL відкриває широкі можливості для навчання. та розвитку учнів з урахуванням їхніх потреб та інтересів у вивченні. Цей підхід показує себе як ефективний і сприяє не лише набуттю мовних навичок, але й значущому розвитку загальнонавчальних знань і умінь учнів. Крім того, CLIL надає учням можливість навчатися та розвиватися у контексті, який відповідає їхнім потребам і інтересам.
Інші роботи з даної категорії: