0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Народна казка як засіб розумового виховання дітей дошкільного віку (ID:1058857)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ КАЗКИ У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Поняття «розумового виховання», «розумового виховання дітей дошкільного віку» у науково - педагогічній літературі 6 1.2. Форми та методи розумового виховання дітей дошкільного віку 13 1.3. Використання народної казки у розумовому вихованні дітей дошкільного віку 19 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ КАЗОК У РОЗВИТКУ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 29 2.1. Педагогічні принципи, які мають дотримуватись батьки при використанні народних казок для розвитку розумових здібностей дітей дошкільного віку. 29 2.2. Рекомендації батькам і педагогам 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Казки, як художні та літературні твори, нарівні з іншими сферами знань, виступають об’єктом теоретичних узагальнень. Вони є важливою складовою народної освіти і часто містять виховні ідеї. Видатні педагоги, такі як К.Д. Ушинський, високо цінували виховну та освітню цінність казок і включали їх у свої педагогічні концепції. Ушинський виділяв простоту і безпосередність народної творчості, які відповідають особливостям дитячої психології. Розумове виховання дітей є складним процесом, а казки є важливим засобом в його реалізації. Використання казок сприяє послідовному, систематичному та ефективному освоєнню уявлень дітьми. Навчання в контексті практичної та ігрової діяльності виявляється найпродуктивнішим, оскільки створюються умови, що сприяють легшому та швидшому засвоєнню знань. Казки стимулюють самостійне мислення дітей, вирішення проблемних ситуацій, розвивають їх логічне мислення та допомагають в розкритті істотних ознак предметів та явищ у світі. Через казкові сюжети вчителі можуть зацікавити дітей у вивченні предметів та понять. У процесі спільного читання казок діти вчаться розв’язувати різноманітні завдання, розвивають логічне мислення та вправляються у виправданні своїх дій. В роботах науковців, таких як Н. Гавриш, Д. Дубовіс-Арановська, О. Нікіфорова, розглядалися різні аспекти використання казок у взаємодії з дітьми дошкільного віку, зокрема їхні особливості сприймання цього жанру літератури. Праці Т. Лаврентьєвої, Т. Науменко, Н. Некрасової, Л. Стрелкової, Л. Фесюкової були присвячені вихованню дітей дошкільного віку за допомогою казок. Особливості усної словесної творчості дітей дошкільного віку та її значення в розвитку були висвітлені в роботах Н. Гавриш, В. Мухіної, Г. Люблінської. Автори, такі як К. Крутій, Л. Турова, Л. Фесюкова, досліджували використання творчих методів роботи з народними казками у взаємодії з дітьми. Об'єкт дослідження – освітній процес дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – особливості народної казки як засобу розумового виховання дітей дошкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: