0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Арт-технології як засіб розвитку комунікації у дітей з розладами спектру аутизму (ID:1058888)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІК АРТТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ-АУТИСТАМИ 5 1.1. Особливості психо-фізичного розвитку дітей-аутистів 5 1.2. Арттехнологія як метод логопедичної корекції 10 1.3. Логопедичні зайняття як засіб різнобічного розвитку дітей з розладами спектру аутизму 13 Висновки до першого розділу 16 Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Розлади спектру аутизму становлять серйозне суспільне викликання, оскільки вони впливають на якість життя та соціальну адаптацію значної кількості осіб, зокрема дітей. Комунікаційні труднощі, які є одним із ключових аспектів аутизму, роблять засоби ефективної комунікації критично важливими для розвитку цих дітей. Використання арттехнологій у розвитку комунікаційних навичок у дітей з аутизмом стає важливим інструментом для поліпшення їхнього життя. Мистецтво надає дітям з аутизмом можливість виразити свої почуття та думки через нетрадиційні творчі процеси, які можуть бути більш доступними та зрозумілими для них, ніж словесна комунікація. Це сприяє їхньому самовираженню та саморозвитку, допомагаючи відчувати себе більш впевнено та задоволено у соціальних взаємодіях. Дослідження впливу арттехнологій на розвиток дітей з аутизмом проводили різні вітчизняні науковці, серед яких можна виокремити І. Майорову, Ю. Хайлову, Н. Дудника та інших. Їхні дослідження спрямовані на вивчення ефективності арттерапевтичних методик у контексті корекції розладів спектру аутизму у дітей. Ці наукові студії орієнтовані на аналіз впливу різних форм мистецтва, таких як малювання, ліплення, музика, танець та інші, на розвиток когнітивних, емоційних та комунікативних навичок у дітей із цим розладом. Результати їхніх досліджень надають важливі наукові докази щодо ефективності та практичного впровадження арттехнологій як інноваційного методу в роботі з аутистичними дітьми. Об’єкт дослідження – методики корекційної роботи з дітьми-аутистами. Предмет дослідження – особливості розвитку комунікації у дітей з розладами спектру аутизму засобами арттехнологій
Інші роботи з даної категорії: