0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тема: «Уроки інформатики в НУШ: специфіка, план, складові та типи» (ID:1063276)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАТИКА»…………………….5 1.1 Поняття принципів дисципліни «Інформатика»……………………….5 1.2 Специфіка та складові уроків в Новій Українській Школі……………8 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНИХ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ …………………………14 2.1 Аналіз змісту дисципліни «Інформатика»……………………………..14 2.2 Сутність використання сучасних дидактичних принципів на уроках інформатики………………………………………………………………….18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «Інформатика»…………………………………………24 3.1 Методичне забезпечення курсу «Інформатика»………………………24 3.2 Інформаційна компетентність як вагома складова фахової компетентності вчителя………………………………………………………………………26 ВИСНОВКИ………………………………………………………………..32 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. У сучасному суспільстві інформаційно-комунікаційні технології не тільки набувають усе більшого значення для професійної діяльності та спілкування, а й стають ефективним інструментом навчання та самоосвіти. Тож важливим завданням шкільного курсу інформатики поряд з формуванням предметної інформаційно-комунікаційної компетентності є формування ключових, зокрема, вміння вчитися. Знання та практичні навички, які здобувають молодші школярі, мають допомогти в опануванні інших предметів, сприяти всебічному розвитку. Аналіз досліджень вчених і педагогів-практиків І.Вєтрова, А.Горячева, С.Гунько, О.Іванова, О.Кивлюк, Г.Лаврентьєвої, М.Левшина, О.Савченко свідчить, що використання інформаційних технологій надає великі потенційні можливості для психічного розвитку дитини і сприяє розкриттю талантів. Проте концептуальні основи навчання дітей інформатики ще недостатньо вивчені, потребує подальшої розробки науково-методичний супровід процесу поступового формування знань, навичок, інформаційної компетентності, формування психологічної готовності дітей до сприйняття й опанування основних навичок роботи з комп’ютером. Об’єкт дослідження даної роботи – методика викладання інформатики у школі. Предмет дослідження – сучасні принципи навчання та особливості їх реалізації на уроках інформатики у школі. Мета даної роботи полягає у визначенні особливостей реалізації сучасних принципів навчання під час навчання інформатики у школі. Для досягнення мети необхідно виконати наступні завдання: - проаналізувати науково-методичну літературу з даної проблеми; - розкрити поняття « сучасні принципи навчання»; - визначити концептуальні засади навчання інформатики у школі; - охарактеризувати реалізацію сучасних принципів навчання під час вивчення інформатики.
Інші роботи з даної категорії: