0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування математичної компетенції учнів 5-6 класів в умовах НУШ (ID:1064102)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 99
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 11 1.1 Сутність поняття «компетентність» та «компетентнісний підхід», ключові компетентності Нової Української Школи 11 1.2 Математична компетентність як одна з найважливіших складових життєвих компетентностей та її компоненти 18 1.3 Зміст підручників і навчальних програм з математики 5-6 класів як середовище для формування компетенцій 24 Висновки до першого розділу 27 РОЗДІЛ ІІ РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХЕФЕКТИВНИХ МЕТОДИК І ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 29 2.1 Форми і методи впровадження ключових компетентностей учнів 5-6 класів Нової Української Школи на уроках математики 29 2.2 Сучасні інформаційно-комунікативні та цифрові технології і ресурси в освітньому процесі 35 2.3 Приклади формування компетентностей учнів 5-6 класів Нової Української Школи на різних етапах уроку під час розв’язування математичних завдань 45 Висновки до другого розділу 48 РОЗДІЛ ІІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 50 3.1 Методика дослідження ефективності впровадження інноваційних засобів навчання у процес формування математичної компетентності учнів 5-6 класів Нової Української Школи 50 3.2 Формувальний етап педагогічного експерименту як основний вид дослідження технології формування математичної компетентності учнів 5-6 класів Нової Української Школи 73 3.3 Статистична обробка та аналіз результатів експериментального дослідження 86 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 1.1 Сутність поняття «компетентність» та «компетентнісний підхід», ключові компетентності Нової Української Школи Знання психолого-педагогічної літератури з питань компетентнісного підходу показує, що єдиного його трактування не існує, як і загальноприйнятого визначення компетентності. Слід зазначити, що в педагогічних дослідженнях терміни «професійна компетентність», «професійно-педагогічна компетентність» і «педагогічна компетентність» часто вживаються як синоніми [2]. У сучасній науковій літературі компетентність займає важливе місце, поруч з гуманізмом, демократизмом, духовною культурою, комунікабельністю та організаторським талантом, як одна з ключових якостей особистості. Якщо звернутися до словникових джерел, то «Словник іноземних мов» пояснює «компетентність» як наявність знань, які дозволяють про все судити і висловлювати важливу, авторитетну думку [9]. Згідно з новим тлумачним словником української мови компетентною вважається особа, яка має достатні знання в будь-якій галузі, добре обізнана і знає будь-що [5]. Відповідно, у словнику професійної освіти «компетенція» трактується як «сукупність знань і умінь, необхідних для ефективної професійної діяльності, уміння аналізувати, прогнозувати наслідки професійної діяльності, використовувати інформацію» [6]. Автори розглядають компетентність як заслуги в області знань, ерудиції, авторитету та інформованості. У своїх дослідженнях вчені звертають увагу на мінливість, різноманітність та системність цієї якості. За визначенням англійського психолога Д. Равена, компетентність представляє собою конкретні навички, необхідні для успішного виконання конкретних завдань в певній області знань. Ці навички включають спеціалізовані знання, певний набір навичок, специфічний спосіб мислення та вміння нести відповідальність за свої дії.
Інші роботи з даної категорії: