0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Лекторій бандурного мистецтва як засіб національного виховання (ID:1065293)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 90
Рік виконання: 2019
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Дослідження проблеми національного виховання школярів у науково-методичній літературі 1.2. Особливості національного виховання у молодшому шкільному віці 1.3. Засоби та форми національного виховання РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛЕКТОРІЮ БАНДУРНОГО МИСТЕЦТВА У СУЧАСНОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 2.1. Поняття, зміст, мета та функції лекторію бандурного мистецтва 2.2. Методика організації національного виховання у процесі роботи лекторію бандурного мистецтва 2.3. Аналіз результатів експерименту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Робота присвячена дослідженню актуальної проблеми національного виховання учнів початкових класів засобом лекторію бандурного мистецтва у позанавчальній виховній діяльності. У роботі з’ясовано сутність і зміст понять: «національне виховання», «національна свідомість», «лекторій», «бандурне мистецтво» шляхом аналізу відомих праць українських та зарубіжних учених, а також сучасних документів Української держави в галузі початкової освіти. Здійснено експериментальну перевірку ефективності використання лекторію бандурного мистецтва у сучасному національному вихованні в початковій школі, обґрунтовано результати проведених досліджень. Ключові слова: національне виховання, лекторій, бандура, бандурне мистецтво, початкова школа, молодші школярі. Національно-патріотичне відродження, що відбувається в сучасній Україні, обумовлює увагу Нової української школи до питання гармонійної, цілісної, творчої, духовно розвиненої, високоосвіченої особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення. Питання національного виховання завжди посідало одне з провідних місць у вітчизняній педагогічній ідеї. Освітньо-антропологічний дискурс доводить, що виховання «вписується» у план загального культурного розвитку людини, виховний чинник залучається до головних механізмів розвитку соціуму. А історіографія наукового аналізу проблеми виховання засвідчує існування власної концептуально-виховної української традиції, яка розвивалась вітчизняними філософами, істориками, книжниками, релігійними діячами, педагогами та ін. Природно, що на кожному етапі становлення української державності система виховання набувала все більш чітко окреслених національних ознак, увібрала в себе кращі здобутки національного світовідчуття і світосприймання, осмислила свою мету, завдання та історичні перспективи.
Інші роботи з даної категорії: