0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика вивчення табличних випадків арифметичних дій (ID:1065335)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Характеристика основних навчальних технологій, що використовуються в початковій школі 1.2. Дидактичні умови реалізації нових навчальних технологій на уроках математики у початковій школі 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЧНИХ ВИПАДКІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1 Стан використання нових навчальних технологій вивчення табличних випадків арифметичних дій на уроках «Математики» у початковій школі 2.2. Методика впровадження нових навчальних технологій вивчення табличних випадків арифметичних дій у початковому курсі математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курс математики – важлива складова навчання й виховання молодших школярів, основоположна частина математичної освіти. Цей курс у системі неперервної освіти ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти, в якому визначені мета і завдання вивчення математики, зокрема формування обчислювальних навичок табличних випадків множення і ділення, і реалізовується наступність між дошкіллям та початковою школою у сфері логіко-математичного розвитку. При усій різноманітності підходів до розробки методики вивчення табличних випадків арифметичних дій спостерігалася тенденція на звільнення учня від механічного заучування таблиць, на показ шляхів знаходження табличних результатів, на володіння учнями способами самостійного отримування цих результатів у випадку випадання їх із пам’яті. Оскільки спостереження за навчальним процесом з математики в початковій школі свідчить, що не завжди належна увага приділяється формуванню високоавтоматизованих навичок табличного додавання та віднімання і множення та ділення. Неміцне запам’ятовування учнями табличних випадків арифметичних дій змушує повертатися до їх вивчення у процесі навчання у середніх класах. На наш погляд, у цьому немає необхідності, оскільки на вивчення табличних випадків арифметичних дій у початковій школі призначається достатня кількість навчальних годин і при методично правильній організації навчання вони можуть бути успішно засвоєні школярами.
Інші роботи з даної категорії: