0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив позаурочної роботи з інформатики на формування професійної спрямованості (ID:1066358)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 76
Рік виконання: 2023
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ 4 1.1. Роль позаурочної роботи з інформатики у формуванні професійної спрямованості 4 1.2. Методи та техніки формування професійної спрямованості через позаурочно роботу з інформатики 19 1.3. Психолого-педагогічні особливсоті формування професійної спрямованості 32 Висновки до першого розділу 46 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ 48 2.1. Опис проведення експерименту 48 2.2. Аналіз отриманих результатів 53 Висновки другого розділу 55 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ 56 3.1. Рекомендації щодо використання результатів дослідження в практиці освіти 56 3.2. Перспективи подальших досліджень у даній області 60 Висновки до третього розділу 63 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Позаурочна робота з інформатики в сучасних умовах є акутальною для формування мотивації учнів та розвитку їхніх інформаційних компетенцій. Інформатика  це фундаментальна наука про методи, засоби та технології обробки інформації. У сучасному світі, де інформатизація швидко розвивається, важливо, щоб учні отримали не лише теоретичні знання, але й вміння ефективно використовувати інформаційні технології.Позаурочна робота допомагає формувати інформаційну культуру, компетентність та усвідомлення ролі інформаційних технологій у сучасному суспільстві. Сформувати теоретичну базу знань з основ інформатики. Розвинути вміння та навички ефективного використання сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій. Підготувати учнів до майбутньої професійної діяльності. Інноваційні технології: розробка інноваційних методик та підходів, які сприяють успішному засвоєнню знань та позитивній мотивації учнів. Створення навчально-виховних ситуацій, що сприяють досягненню успіху учнями. Підтримка учнів у вивченні програмування, яке може бути цікавим та веселим. Позаурочна робота з інформатики є ключовим інструментом для формування мотивації та розвитку компетенцій учнів. Вчителі повинні грамотно планувати цю роботу, використовуючи інноваційні підходи та позитивне стимулювання. Ця робота може відігравати важливу роль у формуванні професійної спрямованості учнів, допомагаючи їм краще зрозуміти свої інтереси та можливості в галузі інформаційних технологій. Позаурочна робота з інформатики може включати різноманітні форми діяльності  від індивідуальних проектів до групових досліджень, від простих вправ до складних програмних проектів. Всі ці форми діяльності сприяють розвитку навичок, необхідних для успішної кар’єри в галузі інформаційних технологій. У цій роботі ми розглянемо, як позаурочна робота з інформатики може сприяти формуванню професійної спрямованості учнів старшої школи, а також розглянемо конкретні методи та підходи, які можуть бути використані в цьому процесі. Об’єктом нашого дослідження є процес позаурочної роботи з інформатики в старшій школі. Предметом нашого дослідження є вплив позаурочної роботи з інформатики на формування професійної спрямованості учнів старшої школи. Метою нашого дослідження є вивчення впливу позаурочної роботи з інформатики на формування професійної спрямованості учнів старшої школи.Ми прагнемо з’ясувати, як різні види позаурочної роботи, включаючи індивідуальні та групові проекти, дослідницькі завдання, використання різних програмних інструментів та технологій, можуть вплинути на інтереси учнів, їхнє розуміння інформаційних технологій та їхнє бачення своєї майбутньої кар’єри.Також ми прагнемо дослідити, як вчителі можуть використовувати позаурочну роботу для стимулювання інтересу учнів до інформатики та для допомоги їм у визначенні своєї професійної спрямованості. Надати вчителям, учням та освітнім закладам корисні рекомендації щодо ефективного використання позаурочної роботи з інформатики для формування професійної спрямованості учнів. Завданнями дослідження: 1. Проаналізувати науково-методичну літературу з проблеми позаурочної роботи з інформатики в старшій школі. 2. Вивчити теоретичні основи формування професійної спрямованості учнів через позаурочну роботу з інформатики. 3. Розробити концептуальну модель впливу позаурочної роботи з інформатики на формування професійної спрямованості учнів. 4. Провести анкетування та інтерв’ю з учнями та вчителями для вивчення їх досвіду та відношення до позаурочної роботи з інформатики. 5. Організувати та провести спостереження за позаурочною роботою з інформатики в старшій школі. 6. Проаналізувати отримані дані та визначити, як позаурочна робота з інформатики впливає на формування професійної спрямованості учнів. 7. Розробити рекомендації для вчителів щодо ефективного використання позаурочної роботи з інформатики для формування професійної спрямованості учнів. Методологія дослідження: при вирішенні поставлених завдань були застосовані такі методи: метод логічного узагальнення, який допоміг провести теоретичне дослідження, метод емпіричного дослідження проблеми, що включає постановку проблем, визначення мети і гіпотези, метод експерименту, що ґрунтується на проведенні практичного дослідження, метод дедукції, який полягає в одержанні часткових висновків на основі знань загальних положень; метод бесіди та спостереження. Ці методи допомогли вирішити поставлені завдання та досягти мети дослідження. Апробація результатів дослідження: Структура роботи: робота складається зі вступу і трьох розділів: теоретичного, де проводиться аналіз наукового матеріалу та узагальнення даних проблеми дослідження, практичного, де представлені результати емпіричного дослідження, рекомендації на основі нашого дослідження, висновків, списку використаних джерел (40 найменувань) та 1 додатку.
Інші роботи з даної категорії: