0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження ПРАКТИКИ «Педагогічна в групах старшого дошкільного віку (виробнича)» (дистанційна) (ID:1072167)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 98
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ І. ЗАВДАННЯ «РЕЖИМНІ ПРОЦЕСИ. РОБОТА З БАТЬКАМИ» 5 1. Підготувати консультацію для батьків дітей старшого дошкільного віку. «Правила поведінки під час повітряної тривоги». Підготувати презентацію або консультацію «Виготовлення іграшок-антистрес для дітей». 5 КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ». 5 КОНСУЛЬТАЦІЯ «ВИГОТОВЛЕННЯ ІГРАШОК-АНТИСТРЕС ДЛЯ ДІТЕЙ» 8 Як іграшки антистрес борються зі стресом? 8 Кінетичний пісок 10 Антистрес з паперу своїми руками 11 2. Доберіть комплекс заходів щодо покращення психічного стану дітей. Перегляньте рекомендації психологів. Наприклад, «Практикум стійкості та відновлення для дітей» Світлани Ройз (Facebook. Telegram та ін.). Це можуть бути бесіди, моделювання ситуацій; дидактичні, рухливі ігри; комплекси дихальних вправ та вправ на заземлення; читання казок та літературних творів відповідної тематики. 13 ТЕХНІКА «МАЯК» 13 ТЕХНІКА «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ»🏰 14 ТЕХНІКА «ЦІННОСТІ ЖИТТЯ В «КИШЕНЯХ» СВІДОМОСТІ» 15 ТЕХНІКА «МІШЕЧОК МОЇХ РЕСУРСІВ»🎁 17 ТЕХНІКА “ЧАРІВНА КУЛЬКА” 18 АВТОРСЬКА ТЕХНІКА «ЗАХИСНА ПАРАСОЛЬКА» (Яна Поліщук) 18 3. Спланувати роботу з батьками: підготувати консультацію з питання дотримання правил протипожежної безпеки, пам’ятку-алгоритм дій дитини і батьків «Якщо дитина загубилася», «Як діяти під час тривоги» тощо. 19 КОНСУЛЬТАЦІЯ З ПИТАННЯ ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ 19 ПАМ’ЯТКА-АЛГОРИТМ ДІЙ ДИТИНИ І БАТЬКІВ «ЯКЩО ДИТИНА ЗАГУБИЛАСЯ» 21 ПАМ’ЯТКА-АЛГОРИТМ ДІЙ ДИТИНИ І БАТЬКІВ «ЯК ДІЯТИ ПІД ЧАС ТРИВОГИ» 22 ІІ. ЗАВДАННЯ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 24 1. Скласти два конспекти комплексних занять з розвитку мовлення, один конспект тематичного заняття. 24 КОНСПЕКТИ КОМПЛЕКСНИХ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ 24 КОНСПЕКТ ТЕМАТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 30 2. Зробити підбірку дидактичних ігор з розвитку зв’язного мовлення (для календарного плану). 32 ПІДБІРКА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ 32 3. Виготовити 1 дидактичну гру для розвитку діалогічного мовлення 36 ДИДАКТИЧНА ГРА ДЛЯ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ 36 4. Знайти на інтернет-ресурсах два заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи та зробити письмовий аналіз за наступною схемою (Додаток 6). 37 Конспект заняття з розвитку мовлення проведеного в старшій групі «Ромашка» 37 АНАЛІЗ ЗАНЯТТЯ 39 Інтегроване заняття з розвитку мовлення для старшої групи 40 АНАЛІЗ ЗАНЯТТЯ 43 ІІІ. ЗАВДАННЯ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 45 1. Розробити конспекти ранкової гімнастики – з предметами та – в парах. 45 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ З ПРЕДМЕТАМИ 45 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ В ПАРАХ 45 2. Зробити добірку фізкультурних хвилинок для занять з математики, зображувальної діяльності, для занять з розвитку мовлення та навчання грамоти (картотека). 47 ДОБІРКА ФІЗКУЛЬТУРНИХ ХВИЛИНОК ДЛЯ ЗАНЯТЬ З МАТЕМАТИКИ, ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДЛЯ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 47 3. Скласти конспект фізкультурного заняття змішаного типу для дітей 6 р.ж. 54 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ з фізичного виховання з дітьми 6- го року життя 54 4. Скласти конспект заняття з валеологічної освіти дошкільників. 56 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ВАЛЕОЛОГІЇ «ПРО ЗДОРОВ’Я ЗНАЄМО, ПРО ЗДОРОВ’Я ДБАЄМО» 56 5. Проаналізувати ранкову гімнастику для дітей 6 р.ж. за схемою (конспект заняття додати) 63 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ 6 р.ж. 63 IV. ЗАВДАННЯ «ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРИРОДОЮ» 66 1. Скласти 2 конспекти заняття з ознайомлення з природою (одне заняття – ознайомлення з об’єктами живої природи та одне – з об’єктами неживої природи). 66 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОБ’ЄКТАМИ ЖИВОЇ ПРИРОДИ 66 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОБ’ЄКТАМИ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ 67 2. Скласти конспект заняття з екологічної освіти дошкільників 69 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНИКІВ 69 3. Підібрати дидактичні ігри з ознайомлення дошкільників з природою (5-6). До однієї гри виготовити дидактичний матеріал. 70 ДОБІРКА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З З ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ 70 ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ГРИ 72 V. ЗАВДАННЯ «ЗАНЯТТЯ З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 76 1. Розробити конспект заняття з навчання грамоти з теми: «Речення. Звуковий аналіз слів» на виконання програмових завдань: 76 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ З ТЕМИ: «РЕЧЕННЯ. ЗВУКОВИЙ АНАЛІЗ СЛІВ» 76 VI. ЗАВДАННЯ «ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 79 1. Підготувати зразки робіт вихователя до кожного виду образотворчої діяльності. Для ліплення та конструювання розробити (намалювати) послідовність виконання робіт. 79 ЗРАЗКИ РОБІТ ВИХОВАТЕЛЯ ДО КОЖНОГО ВИДУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 79 ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБІТ (МАЛЮНОК) ДЛЯ ЛІПЛЕННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ 82 2. Для заняття з художньої праці виготовити зразки виробів. 83 ЗРАЗКИ ВИРОБІВ ДЛЯ ЗАНЯТТЯ З ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ 83 VII. ЗАВДАННЯ «ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАРНИМИ МАТЕМАТИЧНИМИ УЯВЛЕННЯМИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 84 1. Скласти список дидактичних ігор з математичним змістом з розділів «Величина», «Кількість», «Простір», «Час», «Форма» ігор до кожного розділу. 84 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ З РОЗДІЛУ «ВЕЛИЧИНА» 84 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ З РОЗДІЛУ «КІЛЬКІСТЬ» 85 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ З РОЗДІЛУ «ПРОСТІР» 86 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ З РОЗДІЛУ «ЧАС» 87 ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З МАТЕМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ З РОЗДІЛУ «ФОРМА» 88 2. Скласти конспекти практичних ситуацій (за компетентнісним підходом) з використанням знання з розділів «Величина», «Кількість», «Простір», «Час», «Форма». 89 КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ (ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ) З ВИКОРИСТАННЯМ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ «ВЕЛИЧИНА» 89 КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ (ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ) З ВИКОРИСТАННЯМ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ «КІЛЬКІСТЬ» 91 КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ (ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ) З ВИКОРИСТАННЯМ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ «ПРОСТІР» 93 КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ (ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ) З ВИКОРИСТАННЯМ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ «ЧАС» 94 КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ (ЗА КОМПЕТЕНТНІСНИМ ПІДХОДОМ) З ВИКОРИСТАННЯМ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ «ФОРМА». 96
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
І. ЗАВДАННЯ «РЕЖИМНІ ПРОЦЕСИ. РОБОТА З БАТЬКАМИ» Практичні завдання (робота з батьками): 1. Підготувати консультацію для батьків дітей старшого дошкільного віку. «Правила поведінки під час повітряної тривоги». Підготувати презентацію або консультацію «Виготовлення іграшок-антистрес для дітей». КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ». Як дорослим говорити з дітьми про поведінку під час війни? 1. Запитайте, що діти знають про ситуацію в країні і як вони зараз почуваються. Тема війни не має бути темою табу під час навчальних занять. Усі ми перебуваємо в єдиній реальності, де домінує страх, смерть, відчай, тривога. Важливо, щоб діти розуміли, що навколо люди відчувають ті ж переживання. 2. Коли говорите про війну і вживаєте поняття «поганий» чи «добрий», обов’язково пояснюйте дитині, чому поганий, а чому добрий. Спонукайте фантазувати про події в країні через мультфільми і відео, які дитина дивиться. 3. Говоріть з дітьми про необхідність взаємодопомоги, про те, що багато людей в Україні та світі підтримують нашу державу та щодня об'єднують зусилля, аби допомогти нам якнайшвидше завершити війну. 4. Нагадайте дітям, якщо їм страшно, тривожно, вони завжди можуть звернутись по допомогу до дорослих (батьків, учителів). 5. Зауважте, що важливо дослухатись до порад дорослих щодо поведінки офлайн, адже навколо криється багато небезпек, які можуть загрожувати життю і здоров‘ю. 6. Запитайте дітей, чи мають вони план дій на випадок повітряної тривоги та чи є в них особливі приготування (тривожний рюкзак, теплий одяг тощо). Що важливо проговорити з дітьми щодо поведінки під час війни? Правила поведінки під час повітряної тривоги Рекомендуємо обговорити зі старшими дітьми потребу завантажити на телефон додаток Повітряна тривога, оскільки не завжди можна почути сигнал з вулиці. У будівлі: • зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг для машин); • якщо немає спеціального укриття, потрібно спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце подалі від вікон. У квартирі: • якщо немає змоги спуститись в укриття, то важливо знайти місце подалі від вікон за тримальною стіною (найчастіше це біля вхідних дверей); • сісти на підлогу; • накритись ковдрою чи іншими речами з головою. У потязі: • нахилитись нижче рівня вікон та закрити голову руками. На вулиці: • зайти в найближче укриття (часто в містах є позначки «укриття» або позначки маршруту до нього). Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо: – триматись на відстані від магазинів з вітринами; – лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків; – закрити голову руками. Якщо почули десь вибухи, то залишайтесь у безпечному місці. Правила поведінки під час артобстрілів: • Коли чуєте вибухи чи стрільбу, важливо сховатись в укритті. • Якщо ви почули вибухи під час перебування на вулиці - негайно лягайте на землю, але туди, де є заглиблення (наприклад, поміж бетонними конструкціями), або в яму, канаву. • Небезпечно ховатись у під'їздах, арках, біля припаркованих машин. • Затуліть долонями вуха та розтуліть рот. Правила поведінки дитини у громадському місці: • Важливо написати на окремому папірці номер телефону когось з батьків чи рідних, хто є на зв’язку, а також — прізвище та ім'я дитини. Сховайте його дитині у верхньому одязі на випадок екстреної ситуації. • Якщо дитина має власний мобільний телефон, нехай перевіряє, чи він заряджений, коли виходить з дому, та чи є достатня кількість грошей для дзвінків. • Поставте номер когось з батьків на швидкий набір чи екстрений дзвінок у смартфоні дитини. • На вулицях міст, де відбуваються обстріли, можуть бути уламки від ракет чи іншої зброї - чіпати їх не можна. Також не варто заходити в закинуті будівлі чи покинуті будинки, оскільки вони можуть бути замінованими. • Поясніть дитині, що не можна підіймати на вулиці, у під'їзді, в магазині чи в будь-якому місці за межами дому будь-що з землі: цукерки, маленькі іграшки, різнокольорові предмети, мобільні телефони, адже в них може бути вибухівка. • Не варто брати з рук незнайомих людей будь-які предмети: це може бути загрозою для здоров’я та життя. • Якщо на вулиці дитину кличе незнайома людина, варто повідомити про це батьків чи дорослих. • Якщо дитина загубилась у певній місцевості чи у натовпі, то важливо стати на безпечну височину та кликати батьків чи дорослих на ім'я та прізвище. Звичайно, якщо є власний мобільний телефон, то потрібно зателефонувати комусь з батьків, з ким були разом. Якщо немає зв’язку з дорослими, то набрати 102 та пояснити, що трапилось.
Інші роботи з даної категорії: