0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація змішаного навчання на уроках англійської мови (ID:1077086)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2023
Вартість: 1075
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи організації змішаного навчання на уроках англійської мови 4 1.1. Сутність і структура змішаного навчання 4 Висновок до параграфа 1.1. 24 1.2. Педагогічні аспекти 26 Висновок до параграфа 1.2. 30 1.3. Сутність і структуризація навчання на уроках англійської мови 31 Висновок до параграфа 1.3. 32 Висновок до 1 розділу 33 РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти організації змішаного навчання на уроках англійської мови 37 2.1. Організація та методи педагогічного експерименту на уроках англійської мови 37 Висновок до параграфа 2.1. 39 2.2. Проведення експерименту 39 Висновок до параграфа 2.2. 40 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження 41 Висновок до параграфа 2.3. 41 2.4. Методичні рекомендації 41 Висновок до параграфа 2.4. 43 Висновок до 2 розділу 43 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дивно уявляти, але класно-урочна система, яку Ян Амос Коменський запровадив у практику освіти майже 400 років тому, вже не така актуальна. Чотириста років вчитель входив у клас і починався урок, який усі ці роки проходив за одним і тим самим сценарієм: перевірка домашнього завдання, потім пояснення нової теми. Але потік інформації в сучасному світі виявився настільки стрімким, що доводиться «бігти з усіх ніг, щоб залишатися на тому ж місці». Змішане навчання в закладах освіти стало актуальною темою у 2020 році у зв’язку з посиленням протиепідемічних заходів. Традиційний формат ведення уроку не дозволяє вчителю повною мірою виконати цілі та завдання навчання, активно використовуючи цифрові технології. Саме тому педагоги стикнулись з необхідністю використання у роботі з учнями достатньо нових для українського освітнього простору технологій. Об’єкт дослідження ̶ основні аспекти організації змішаного навчання на уроках англійської мови. Предмет дослідження ̶ реалізація змішаного навчання на уроках англійської мови. Вагомий внесок у дослідження змішаного навчання внесли такі українські та закордонні науковці, як І.П. Воротникова, Л.Р. Данькевич, В.М. Кухаренко, Є.Г. П’яних, Н.В. Рашевська, В.О. Фандей, Т.С. Шроль, С. Бонк, Р. Грем, В. Пурніма, Е. Баданос, Г. Дуденей, К. Грехем, Н. Хоклі, Дж. Фріланд Фішер, К. Бушко, Дж. Вайт, Р. Гарісон, Г. Канука, М. Нагі, Е. Стрейк та ін. Натомість у вказаних працях, ця категорія розглядається або з позиції викладання певної навчальної дисципліни, здебільшого, «мовного» чи «інформаційного» спрямування, або мова йде про моделі «змішаного навчання» в контексті організації навчальної взаємодії під час аудиторної роботи. Натомість ми вважаємо, що такі підходи дещо звужують область застосування цієї категорії, а її зміст інколи набагато ширший, ніж представлений у деяких зазначених працях. Зважаючи на вищевикладене, метою цього дослідження вважаємо здійснення теоретико-методологічного та емпіричного аналізу поняття «змішане навчання», визначення його основних моделей та елементів стратегії впровадження в освітню діяльність навчальних закладів середньої освіти на уроках англійської мови.
Інші роботи з даної категорії: