0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ID:1082085)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 1.1Сутність пізнавального інтересу учнів та методи їх розвитку 1.2 Етапи та стадії становлення пізнавального інтересу 1.3 Особистісно-орієнтований підхід до навчання як засіб розвитку пізнавального інтересу в учнів початкової школи РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ…………………………………………………………...15 2.1. Педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу учнів молодших школярів на уроках трудового навчання 2.2. Дослідження ефективності формування пізнавального інтересу учнів початкової школи на уроках трудового навчання 2.3. Засоби активізації пізнавального інтересу на уроках трудового навчання Висновки………………………………………………………………………………...26 Список використаної літератури…………………………………………………….29 Додатки…………………………………………………………………………………..31  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Становлення національної системи освіти посилило педагогічні пошуки, в тому числі пошуки кращої побудови навчально-виховного процесу, який поєднує організаційні дії: планування, педагогічний аналіз, виправлення, збір інформації, критичне оцінювання інформації, контроль, заохочування. Розвиток пізнавальних здібностей і навичок визначає зміну не лише універсального напрямку, динамічності особистості, а й її емоційної сфери. Утворена пізнавальна активність стає основою для творчого ставлення учнів до подій навколишнього світу (сприйняття, пізнання, практичного перетворення). Важливою і не вирішеною проблемою методичної науки на сьогодні залишається формування пізнавального інтересу молодших школярів. Ця проблема є комплексною, і її вирішення залежить від вирішення психологічних, педагогічних і методичних передумов. Вирішення соціального аспекту проблеми зводиться до виховання у школярів потягу до знань. Проблема розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів залишається недостатньо розробленою в нових соціально-економічних умовах розвитку суспільства. При традиційному навчанні рівень пізнавальної активності є невисоким. А без належної активності молодших школярів не може бути успішним засвоєння знань. Тому актуальною залишається проблема стимулювання і розвитку пізнавального інтересу учнів. Теорія інтересу розглядається в працях цілого ряду психологів і педагогіки: Б.Г. Ананьєва, М.Ф. Бєляєва, Л.І. Божовича, А.К. Маркової, С.Л. Рубінштейна, В.Н. Мясищева, М.М. Цвєткова, Г.І. Щукіної та ін. Мета і завдання досліджеֺння. Метою роботи є досліджеֺння формуванֺня пізнавалֺьного інтересу учнів молодших класів на уроках трудового навчання.
Інші роботи з даної категорії: