0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обдарованість дітей з аутизмом» (ID:1082100)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ПРИ АУТИЗМІ 5 1.1Сучасні теорії обдарованості особистості 5 1.2 Обдарованість у предметному полі досліджень аутизму 7 1.3 Наявні моделі психологічного розвитку аутистів 11 ВИСНОВОК ДО 1 РОЗДІЛУ 16 Розділ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ 17 2.1 Дослідження досвіду вивчення і розвитку обдарованості аутиста в 17 Україні засобами контент-аналізу 17 2.2 Організація і проведення дослідження 24 2.3 Аналіз та інтерпретація отриманих результатів 25 ВИСНОВОК ДО 2 РОЗДІЛУ 27 ВИСНОВОК 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Проблема аутизму та аутистичних розладів не є новою для українського та світового суспільства. Проблема аутизму почала вивчатися, коли Г.Моцлі вперше описав цей розлад у 1867 році, а в 1911 році швейцарський психіатр Е.Блейлер вперше використав термін «аутизм» для опису егоцентричного мислення при шизофренії. Перший опис аутизму в ранньому дитинстві (РДА) був зроблений Лео Канеру, який узагальнив свої спостереження за розвитком «аномальних» дітей протягом п'яти років у 1943 році; у 1944 році австрійський психіатр Ганс Аспергер описав «високофункціональний аутизм»; у 1945 році термін «високофункціональний аутизм» був використаний для опису групи дітей, у яких був діагностований аутизм в ранньому віці. Багато вчених в Україні та за кордоном (Ф. Аппе, Е. Р. Баєнська, С. Барон-Коуен, Т. Пітерс, Д. Шульженко) продовжують вивчати аутизм і сьогодні. Незважаючи на те, що за останні два століття було проведено багато досліджень, вчені досі не дійшли єдиного висновку щодо основної етіології цього розладу. За даними Центрів з контролю і профілактики захворювань США, станом на 2012 рік 1 з 88 дітей у США страждала на аутизм, що на 23% більше, ніж у 2010 році, і на 78% більше, ніж у 2000 році. Оскільки в Україні немає загальної статистики, яка б відображала реальну кількість дітей та дорослих з розладами аутистичного спектру, ми вирішили дослідити поширеність аутизму в нашому місті Кривий Ріг на основі епідеміологічних досліджень (серії випадків, що проводяться в певному регіоні в певний час). За статистикою Криворізького психоневрологічного диспансеру, кількість випадків РАС з кожним роком зростає: у 2015 році було зареєстровано 34 дитини з РАС, у 2017 році – 42, у 2018 році – 45, у 2019 році – 49, у 2020 році – 45. Таким чином, кількість дітей з РДА з кожним роком збільшується. З кожним роком кількість дітей з РАС збільшується. Така поширеність викликає питання щодо прийняття суспільством цих особливих дітей. Чи не сприймається їхня особлива індивідуальність як вада, хвороба, яку треба вилікувати за будь-яку ціну? Чи не позбавляють цих особливих дітей можливості розвивати свої здібності і в майбутньому називатися обдарованими? Тому метою даного дослідження було теоретично та емпірично дослідити питання індивідуального розвитку обдарованості при аутизмі.
Інші роботи з даної категорії: