0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Казка як засіб елементарних математичних уявлень (ID:1125227)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ В ЖИТТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Погляди вчених на роль казки в формуванні елементарни математичних уявлень, математичні поняття в казках 5 1.2. Види казок, програмові вимоги щодо підбору казок для відповідної вікової групи ДНЗ 8 1.3. Методи використання казок під час організації з формування елементарних математичних уявлень з дітьми дошкільного віку 12 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА 15 2.1. Констатуючий експеримент 15 2.2. Формуючий експеримент 17 2.3. Контрольний експеримент 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 ДОДАТКИ 27  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Величезну роль у розумовому вихованні й у розвитку інтелекту дитини грає математичний розвиток. У математику дитина входить вже з самого раннього віку. Протягом усього дошкільного віку у дитини починають закладатися елементарні математичні уявлення, які в подальшому будуть основою для розвитку його інтелекту і подальшої навчальної діяльності. Джерелом елементарних математичних уявлень для дитини є навколишнє реальна дійсність, яку вона пізнає в процесі своєї різноманітної діяльності, у спілкуванні з дорослими і під їх керівництвом. Багато дослідників (Большунова Н.Я., Шоригіна Т.А., Єрофєєва Т.І. та ін..) шукали ефективні методи та засоби по формуванню математичних уявлень у дітей. Ці дослідники таким засобом визначили казку як засіб формування математичних уявлень дітей дошкільного віку. Ці дослідники відзначали, що засвоєння елементарних математичних уявлень має відбуватися не з примусом для дітей, тому математику краще підносити на знайомому їм матеріалі, наприклад за допомогою казок, так як це полегшить процес навчання, зацікавить дітей. У багатьох казках математична складова перебуває на самій поверхні. Казка особливо цікава дітям, вона приваблює їх своєю композицією, фантастичними образами, виразністю мови, динамічністю подій. На сучасному етапі казка переживає справжній бум популярності. Це пояснюється універсальністю казки, її доступністю і простотою використання, впливу на розвиток особистості дитини. А так само тим, що діти дошкільного віку дуже сприйнятливі до казок. Об’єктом курсової роботи є математичні уявлення дошкільників. Предметом роботи є формування математичних уявлень за допомогою казки. Мета курсової роботи – вивчити вплив казки на формування математичних уявлень старших дошкільників. Гіпотеза дослідження: використання казок у процесі навчання сприяє підвищенню рівня сформованості елементарних математичних уявлень у дошкільників. Поставлена мета зумовила виконання наступних завдань:  дослідити погляди вчених на роль казки в формуванні елементарних математичних уявлень, розглянути математичні поняття в казках;  надати класифікацію видів казок;  відобразити програмові вимоги щодо підбору казок для відповідної вікової групи ДНЗ;  навести методи використання казок під час організації з формування елементарних математичних уявлень з дітьми дошкільного віку;  провести констатуючий, формуючий та контрольний експеримент та аналізувати його результати. Курсова робота складається з 53 сторінок друкованого тексту (включаючи додатки), вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури і включає 2 таблиці, 3 рисунка та 12 додатків. У списку використаних джерел 21 найменування.
Інші роботи з даної категорії: