0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Компетентний випускник ПТНЗ як результат освітнього процессу (ID:1125363)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 4 1.1. Педагогічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього випускника 4 1.2. Компетентністний підхід у сфері загальної освіти 17 1.3. Формування комунікативної компетентності у студентів 19 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕЯКИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 27 2.1. Формування етнокультурної компетентності 27 2.2. Особливості формування інформаційної компетентності 33 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Освіта, будучи складеної частиною системи утворення України, вирішує актуальну задачу кадрового забезпечення. Поставлені в системі освіти фахівці покликані стати носіями ідей оновлення на основі збереження і примноження кращих традицій вітчизняної освіти і світового досвіду. Успіх модернізації освіти, що проводиться в Україні, багато в чому залежить від готовності кадрів до її реалізації. Нові умови існування освітнього середовища, оновлення змісту освіти, інноваційних форм і методів навчання, що все зростає вимоги до якості знань, все це вимагає підвищення професійної компетентності і формування готовності майбутнього професіонала до виконання професійної діяльності. Для сучасної освіти у всьому світі значущою є тенденція до посилення орієнтації на суб'єктивний досвід того, що навчається, розвиток творчості в поєднанні з відповідальністю за результат своїх дій. Щоб реалізувати цю мету, потрібно не тільки відновити зміст і технології освіти, але перш за все, підготувати професіонала, здатного вирішувати ці складні задачі. Необхідність усунення недоліків в професійній підготовці сучасного профессіонала актуалізує питання, пов'язані із змістом освіти.
Інші роботи з даної категорії: