0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні концепції психічного розвитку дитини. Середні дошкільники (ID:1125720)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………3 Розділ 1.Психолого-педагогічна характеристика дітей середнього дошкільного віку 1.1. Соціальна ситуація розвитку дошкільника ……………………5 1.2. Розвиток психічних функцій …………………………………...13 1.3. Розвиток особистості дошкільника ………………………….…16 Розділ 2. Дослідження психічного розвитку у середніх дошкільників 2.1.Постановка експерименту …………………………………..……22 2.2.Аналіз результатів експерименту ……………………………….27 Висновки …………………………………………………………………..…..31 Список використаних джерел ………………………………………….……33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність цього дослідження полягає в тому, що дошкільний вік визнається особливо важливим періодом у формуванні особистості дитини. У цей час відбувається первісне становлення особистості малюка, і саме тому виховання на цьому етапі має особливе значення. У дошкільному віці діти вступають у складні взаємини з однолітками, що суттєво впливає на їхній особистісний розвиток. В цей період світ дитини нерозривно пов'язаний з іншими дітьми, і зростання дитини супроводжується збільшенням значення її спілкування з однолітками. Отже, дошкільний вік є критичним для розвитку особистості, і його існування обумовлене історичним, еволюційним і біологічним розвитком суспільства і кожного індивіда. Дошкільне дитинство має важливу цінність незалежно від подальшого навчання дитини в школі. Дошкільний період є чутливим для формування в дитини основ колективних якостей та гуманного ставлення до інших людей. Якщо ці основи не будуть закладені в дошкільному віці, то подальше розвинення особистості може стати ускладненим і важким процесом. Дошкільний вік охоплює період від 3 до 6-7 років і характеризується провідною діяльністю - грою. Він дуже важливий для формування особистості дитини і поділяється на три підперіоди: молодший дошкільний вік (3-4 роки), середній дошкільний вік (4-5 років) і старший дошкільний вік (5-7 років). В цей період діти вчаться взаємодіяти зі світом інших людей і різними видами діяльності, за допомогою дорослих вони відкривають для себе соціальні відносини та багато інших аспектів навколишнього світу. Основною ціллю даного курсового дослідження є вивчення психічного розвитку дошкільних дітей у віці від 4 до 5 років, а саме процесу їхньої життєдіяльності в дошкільних освітніх установах. Об'єктом дослідження є виховно-освітній процес, що відбувається в дошкільних освітніх установах. Предметом дослідження є психічний розвиток середньої групи дітей віком від 4 до 5 років. У рамках даного дослідження була сформульована така гіпотеза: психологічний розвиток дітей може покращитися, якщо вихователі та батьки приділять більше уваги цьому процесу. Для досягнення поставлених завдань дослідження були використані такі методи: аналіз наукової літератури з даної теми, вивчення загальних аспектів психологічного розвитку дошкільників, проведення експериментального дослідження. Експериментальне дослідження було проведено в дошкільній освітній установі ДНЗ № 128 у місті Миколаєві. Структура роботи включає вступ, два розділи, висновки та список використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: