Методика викладання дидактичних iгор для перевiрки i оцiнювання знань студентiв з основ здоров'я (ID:1126756)
Зміст
Зміст
Вступ 3
1.Використання дидактичних ігор у викладанні курсу «Основи здоров’я» 5
2.Оцінка результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів 13
3.Форми та методи перевірки і оцінки знань, вмінь, навичок учнів 14
Висновки 17
Список використаних джерел 18
Зразок роботи
Вступ
Однією з необхідних умов організації навчального процесу за кредитно-модульною системою є наявність робочої навчальної програми з кожної дисципліни, виконаної за модульно-рейтинговими засадами і доведеної до відома викладачів та студентів.
Рейтингова система оцінювання (РСО) є невід’ємною складовою робочої навчальної програми і передбачає визначення якості виконання студентом усіх видів аудиторної та самостійної навчальної роботи, рівня набутих ним знань та вмінь шляхом оцінювання в балах результатів цієї роботи під час поточного, модульного та семестрового контролю, з наступним переведенням оцінки в балах у оцінку за традиційною, національною шкалою та шкалою ЕСТS.
Основною метою навчальної дисципліни є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів такими знаннями, вміннями та навичками, які б сприяли формуванню здоров’я збережувальної компетентності молодших школярів, утвердженню ціннісного ставлення до життя і здоров'я, їхньому фізичному, соціальному, психічному і духовному розвитку.
Завдання навчальної дисципліни передбачають оволодіння студентами знаннями, вміннями і навичками, що будуть сприяти:
формуванню в учнів знань про здоров'я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємозв’язок організму людини із природним, техногенним і соціальним оточенням;
розвитку в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров'я,
удосконаленню фізичних, соціальних, психічних і духовних його чинників;
вихованню в учнів потреби у здоров'ї, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя;
розвитку умінь самостійно приймати рішення щодо власних вчинків;
набуттю учнями власного досвіду зі збереження здоров'я з урахуванням фізичного стану;
розгортанню в повсякденному житті практичної діяльності задля збереження власного здоров'я та інших людей.
Пріоритетним напрямом цієї навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань про здоровий спосіб життя та безпеку життєдіяльності, набуття життєвих навичок (компетенцій): здатності вести здоровий і продуктивний спосіб життя, адекватно сприймати себе і оточуючих, будувати позитивні міжособистісні стосунки, критично і творчо мислити, приймати відповідальні рішення, розв’язувати життєві проблеми та керувати стресами, зберігати та зміцнювати особисте фізичне, психічне та соціальне здоров’я.
Інші роботи з даної категорії: