0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтерактивні методи навчання на уроках Я у світі в початковій школі (ID:1127888)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ « Я У СВІТІ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ………5 1.1. Сутність інтерактивного навчання…………………………………...5 1.2. Особливості сучасного уроку природознавства « Я у світі»……...7 1.3.Упровадження інтерактивних технологій на уроках курсу « Я у світі»………………………………………………………………………………11 РОЗДЛ 2 ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ «Я У СВІТІ» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ…………………………………………………………………………..17 2.1. Сутність дидактичних ігор як інтерактивного метода навчання..17 2.2. Проведення дидактичних ігор з дітьми 4-го класу………………..18 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП «Світ, що оточує дитину, - це передусім світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму». В.О. Сухомлинський Актуальність. Одним з основних методичних інновацій є інтерактивні методи навчання. Слово "інтерактив» прийшло до нас із англійської мови "interаct»."Inter» – це "взаємний», "act» – діяти. Інтерактивне навчання – діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємо - навчанні: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. Під час такого спілкування учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення. Застосування інтерактивного навчання здійснюється шляхом використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів, інтерактивних ігор та методів, що сприяють навчанню вміння дискутувати. Урок «Я у світі» необхідно будувати так, щоб на ньому учні мали можливість розмірковувати, досліджувати, аналізувати різні життєві ситуації, пропонувати різні шляхи розв’язання проблемних питань, робити висновки. Вчитель повинен допомогти учням отримати досвід толерантної поведінки, співпереживання, співпраці, зрозуміти значення життя як найвищої цінності. Для реалізації зазначених положень необхідно, застосовуючи інтерактивні методи навчання, театралізацію тощо, залучати учнів до активної пізнавальної діяльності, дискусій, роботи над проектами. При цьому навчально-виховний процес організовується так, що учні шукають зв’язок між новими та вже отриманими знаннями; приймають альтернативні рішення та мають змогу зробити "відкриття»; формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів; навчаються співробітництву. Об’єктом роботи є інтерактивні методи навчання. Предмет – інтерактивні методи навчання на уроках «Я у світі». Мета роботи. Охарактеризувати інтерактивні методи навчання на уроках «Я у світі» у початковій школі. Для досягнення мети біли поставлені наступні завдання:  розкрити сутність інтерактивного навчання;  розглянути особливості сучасного уроку природознавства;  дослідити особливості упровадження інтерактивних технологій на уроках курсу « Я у світі»;  експериментально дослідити використання дидактичних ігор як інтерактивного методу з дітьми 4-го класу. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел.