0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Народна іграшка як засіб національного виховання дітей дошкільного віку (ID:1128486)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ НАПРАЦЮВАННЯ У ВИЗНАЧЕННІ СУТНОСТІ ТА ВАЖЛИВОСТІ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ У ВИХОВАННІ 5 1.1. Значення та історія народної іграшки у працях вітчизняних та іноземних вчених 5 1.2. Види українських народних іграшок 10 1.3. Роль народної іграшки в виховному процесі дошкільного навчального закладу 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ 18 2.1. Аналіз сучасної вітчизняної програми виховання дошкільнят у знайомстві з народною іграшкою та основних вимог до її змісту 18 2.2. Розгляд та аналіз методів застосування народної іграшки як засобу морального виховання та формування національної свідомості 23 2.3. Аналіз ефективності народної іграшки у формування пізнавальних інтересів дошкільнят 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСЬТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної курсової роботи в тому, що народна іграшка дає дитині те, чого не може дати сучасна іграшка. Існуючи поряд, вони доповнюють одна одну. Іграшка – це не лише предмет гри, вона дуже багато може розповісти про історію своєї країни, про звичаї і традиції народу, про традиційний одяг наших предків та їх спосіб життя. З іграшкою пов’язано багато легенд і казок, вона вчить дитину, як правильно поводити себе, і навпаки – як не варто себе вести. Використання народної іграшки в процесі виховання допомагає дитині виявити себе у творчій справі та підштовхує її до активного і самостійного пошуку, допомагає зберегти національні українські традиції, а через іграшки навчити цього і дитину. До проблеми виховання дошкільників на засадах патріотизму за допомогою народної іграшки в різні часи звертались такі класики педагогічної науки, як Г. Сковорода, К. Ушинський, А. Макаренко, С. Русова, В. Сухомлинський, О. Найден та ін.. Для визначення місця іграшки у системі матеріальної та духовної культури суспільства важливими є роботи М. Киященко, О. Постнікової, Л. Найбільш цінними для розуміння морфології, функціонування народної іграшки, її естетичної виразності є історико-мистецтвознавчі дослідження М. Бартрам, А. Бакушинського, О. Бенуа, Б. Бутнік-Сіверського, Г. Блинова, В. Василенко, М. Грушевського, І. Дайн, Р. Захарчук-Чугая, Г. Локуцієвської, І. Макарової, О. Найден, М. Некрасова, Т. Перевезенцевої, О. Сокович, Д. Фіголь, С. Ханемена, М. Церетеллі та ін.. Об’єктом даної курсової роботи є народна іграшка. Предметом є методології та принципи при вихованні, за допомогою народної іграшки, дітей дошкільного віку. Мета курсової роботи: з’ясувати історію виникнення і розвитку української народної іграшки, її види, зміст та методику використання як засобу морального та патріотичного виховання. Поставлена мети зумовила виконання наступних завдань:  викласти значення та історію народної іграшки у працях вітчизняних та іноземних вчених;  навести роль народної іграшки в виховному процесі дошкільного навчального закладу;  окреслити види українських народних іграшок;  аналізувати сучасні вітчизняні програми виховання дошкільнят у знайомстві з народною іграшкою;  розглянути та аналізувати методи застосування народної іграшки як засобу морального виховання та формування національної свідомості;  аналізувати ефективність народної іграшки у формування пізнавальних інтересів дошкільнят. Методи дослідження: наукові (аналіз, синтез, узагальнення, класифікація). Теоретична та практична цінність курсової роботи полягає в тому, що в дослідженні комплексно проаналізований та узагальнений матеріал про історію виникнення і розвитку української народної іграшки, її види та значення у вихованні дітей, проведено вивчення використання української народної іграшки у виховній роботі з дітьми дошкільного віку. Курсова робота складається з 31 сторінок друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. У списку використаних джерел 15 найменувань.  
Інші роботи з даної категорії: