0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ГІДРОЛОГІЧНИХ УЯВЛЕНЬ ТА ПОНЯТЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (ID:1128914)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГІДРОЛОГІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Формування гідрологічних уявлень та понять у молодших школярів 1.2. Аналіз програм та підручників 1-4 класи «Я досліджую світ» по Гільберг Т. Г. РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГІДРОЛОГІЧНИХ УЯВЛЕНЬ ТА ПОНЯТЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Методи та прийоми формування гідрологічних уявлень та понять 2.2. Засоби формування гідрологічних уявлень та понять 2.3. Форми роботи з формування гідрологічних уявлень та понять у молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Здійснений аналіз засвідчує таке. Навчальний матеріал у підручниках (2, 3, 6) розподілено між двома частинами так, що перша частина містить зміст трьох галузей: природничої, соціальної та здоров’язбережувальної, громадянської та історичної галузей, друга — двох: технологічної й інформатичної. У підручниках (2 і 6) є взаємопосилання до відповідних частин, якщо вивчається тема (об’єкт, явище, процес тощо), спільна для всіх галузей. В інших підручниках (1, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11) об’єднано матеріал усіх п’яти галузей і послідовно розподіллено його між першою і другою частинами. У підручниках (1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10) можна виявити, що зміст структуровано за порами року. У підручниках (1, 3, 6) є великі розділи «Природа восени», «Людина і природа взимку» тощо), в інших — окремі параграфи. У цілому у великі розділи/теми згруповано матеріал у підручниках (1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11). Серед яких трапляється подальше потижневе структурування (3, 7, 9). Підручник 2 структуровано за потижневими темами, підручник 5 — поурочно. Практично в усіх підручниках обсяг матеріалу для уроку розміщено на одному-двох розворотах сторінок. Підручник 7 вирізняється своєю структурою. Матеріал на кожний тиждень розпочинається уривком художнього твору, далі відбувається його обговорення, далі — система завдань і текстів, пов’язаних із заявленою темою. У цьому випадку простежується наявність інтегруючої тематичної ідеї.