0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання мультимедійних засобів навчання як засіб підвищення якості освіти учнів (ID:1129556)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 6 1.1. Види мультимедійних засобів навчання 6 1.2. Технологія та методика застосування сучасних інформаційно-комунікативних засобів навчання 9 1.3. Мультимедійні програмні засоби в педагогічних дослідженнях 14 Висновки до 1 розділу 19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ, СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ 20 2.1. Використання у навчальному процесі мультимедійної презентації 20 2.2. Особливості процесу навчання учнів з використанням мультимедійних презентацій 36 Висновки до 2 розділу 41 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 46 ДОДАТКИ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми не викликає сумніву, так як технічні засоби навчання нового покоління об'єднуючи в собі всі переваги сучасних мультимедійних та цифрових технологій, виводять процес навчання на якісно новий рівень. Технологія мультімедіа - це взаємодія візуальних і аудіоефектів під управлінням інтерактивного програмного забезпечення. За оцінкою дослідників Массачусетського технологічного інституту (США), системи комп'ютерного навчання підвищують спроможність до засвоєння навчального матеріалу у 2-5 разів, а спроможність запам'ятовувати - з 35 до 85 %. Отже, можна сподіватися, що застосування технології мультимедіа здатне значно підвищити ефективність навчання. Простий і дружній інтерфейс робить мультимедіа-курс незамінним під час самостійної підготовки учня. Тому такі курси знайдуть все більш широке застосування в системі дистанційної освіти. Зрозуміло, значною мірою успіх залежить і від правильно організованого навчального процесу. Зокрема, якщо метою є освоєння практичних прийомів і навичок, то впровадження навчання з використанням комп'ютерів і інтерактивних програм мультимедіа чекає безсумнівний успіх. На менший успіх можна розраховувати під час глибокого вивчення спеціальних проблем і активізації власної творчої думки учня. Традиційні методи навчання часто мають на увазі плідні дискусії, які формують комунікативна компетентність учня та здатні виявити додаткові фактори, що впливають на процес і результати пізнання. У випадку превалювання індивідуального навчання в системі «учень - засіб ММТ» вплив «віртуальної» навчальної групи (класу) на мотивацію особистості є чинником ще не достатньо вивченим, що поки що утруднює планування результатів навчання із застосування ММТ. Однією з основних сфер застосування ММС є освіта, у широкому розумінні слова, включаючи як навчальні програми і курси, так і відео енциклопедії, довідники, словники, інтерактивні путівники, тренажери, ситуаційно-рольові ігри тощо. Розв'язання проблеми поєднання потоків інформації різної модальності (звук, текст, графіка, відео) робить комп'ютер універсальним інструментом у практично будь-якій галузі знання і людської діяльності. Тенденція до швидкого зниження вартості апаратного і програмного забезпечення ММС, поліпшення їхніх технічних і споживчих характеристик, розвиток оригінальних авторських інструментальних систем стали причиною до того, що навчальні мультимедіа-продукти створюються великою кількістю фірм, навчальних і наукових установ, приватних осіб. Це значно наповнює ринок навчальних продуктів із різних галузей і професій. Використання мультимедіа у навчальному процесі загальноосвітньої школи вивчали такі науковці, як О. М. Ващук, який досліджував підвищення якості навчання засобами мультимедійних технологій, Д. Вертипорох аналізує дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі школи, Б. Б. Корчевський досліджує мультимедійні технології у навчанні та розглядає особливості створення навчальних відеофільмів, О. П. Пінчук досліджує проблему визначення мультимедіа в освіті та ін. Метою дослідження є визначення місця та ролі мультимедійних технологій у навчальному середовищі загальноосвітньої школи, розкриття потенційних можливостей, які містить використання мультимедійних технологій у формуванні навчально-пізнавальної активності студентів, висвітлення можливих завдань із застосуванням мультимедійних технологій у навчальній практиці загальноосвітньої школи. Для досягнення поставленої мети необхідно було виконати такі завдання: 1) Обґрунтувати теоретичні основи використання мультимедійних технологій в сучасній загальноосвітній школі; 2) Визначити призначення та види мультимедійних технологій; 3) Практично проаналізувати застосування мультимедійних технологій під час навчання в загальноосвітньому навчальному закладі. Об'єктом дослідження є потенційні можливості мультимедіа-технологій у формування знань, вмінь та навичок школярів. Предметом дослідження є мультимедіа-технології та особливості їхнього використання у навчальному середовищі загальноосвітньої школи. Наукове значення роботи полягає в тому, що вперше на значно оновленому фактичному матеріалі, що включає результати новітніх досліджень, комплексно досліджено й показано у взаємозв'язку процеси застосування мультимедійних технологій в процесі навчання школярів. Практичне значення. Матеріали та результати дослідження можуть використовуватись вчителями загальноосвітніх навчально-виховних закладів для вдосконалення процесу формування знань під час освітнього процесу, студентами для написання наукових, курсових, дипломних робіт з цієї проблематики. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.