0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування позитивного ставлення до навчання (ID:1129591)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ 5 1.1. Роль мотивації учнів у початковому навчанні 5 1.2. Принципи, що формують позитивну мотивацію в навчанні 12 Висновки до розділу 1 25 РОЗДІЛ 2 26 ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УЧНІВ ТРЕТІХ КЛАСІВ 26 2.1. Експериментальна робота щодо формування позитивної мотивації молодших школярів учнів третіх класів 26 2.2. Пропозиції щодо вдосконалення позитивного ставлення до навчання 28 Висновки до розділу 2 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 33 ДОДАТКИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Тепер, коли суспільство постійно розвивається, а обсяг знань зростає, роль учителя полягає не стільки в тому, що він несе інформацію дітям, скільки в умінні пра¬вильно організувати засвоєння цих знань. Залучаючи дитину до діяльності, вчитель спрямовує її на пізнання світу і себе в ньому. Основа ефективного навчання учнів — формування в них мотивації до навчальної діяльності. Саме вмотивована діяльність сти¬мулює дитину до навчання, якісного засвоєння знань, розвитку. Залежно від мотивації, одне завдання дитина може не виконувати взагалі або виконувати з різним сту¬пенем активності, а над іншим готова просидіти тривалий час. Психологічні дослідження використання різноманітних засобів мотивації проводились багатьма вченими, зокрема Л.В. Занковим, І.М. Соловйовим, Ж.І. Шиф, Б.І. Пінським, Г.М. Дульньовим, В.Г. Петровою, М.М. Нудельманом, М.П. Феофановим та ін. [8]. Особливо слід зауважити, що мотиваційний компонент є одним з найважливіших елементів будь-якого навчального процессу в різноманітних навчальних дисциплінах. Це чітко ілюструють дані про засвоєння навчальної інформації дітьми 6-10 річного віку. Відтак проблемою мотивації навчання в початковій школі займаються чимало українських та російських педагогів-практиків, серед них слід особливо виділити Т.М. Бабійчук ., Ф.А. Габдулхакова ., А. Ісмаілову ., Л Корепіну ., М Проць . та ін. Мета роботи-розкрити особливості формування позитивного ставлення до навчання. Об’єкт курсової роботи - позитивні мотиви в навчанні молодших школярів. Предмет - мотиваційний компонент уроку. Гіпотеза дослідження полягає у тому,що ми висунули припущення,що удосконалення мотивів позитивно впливає на весь процес навчання. Відповідно до предмета,мети,гіпотези нами були сформульовані основні завдання дослідження:  Розкрити роль мотивації учнів у початковому навчанні;  Охарактеризувати принципи,що формують позитивну мотивацію в навчанні;  Експерементально дослідити формування позитивної мотивації учнів третього класу;  Розробити методичні рекомендації щодо формування позитивних мотивів навчання. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел.