0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Взаємодія ДНЗ і сімї у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку (ID:1130098)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРЕОТИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Проблема фізичного виховання старших дошкільників у психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у сучасних ДНЗ 12 Висновки до 1 розділу 16 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВЗАЄМОДІЇ ДНЗ ТА СІМЇ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 18 2.1. Визначення рівнів фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку. 18 2.2. Методика взаємодії ДНЗ та сімї у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку 23 2.3. Порівняльний аналіз 25 Висновки до 2 розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Пріоритетним завданням українського суспільства є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих, як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Держава разом із громадськістю сприяє збереженню здоров’я учасників навчально-виховного процесу, залученню їх до занять фізичною культурою і спортом, проведення та впровадження в практику результатів міжгалузевих наукових досліджень з проблем зміцнення здоров’я. В усіх ланках системи освіти шляхом використання засобів фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи, використання різноманітних форм рухової активності закладаються основи для забезпечення і розвитку фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я кожного члена суспільства. Проблема фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку стала предметом дослідження вчених різних галузей науки, зокрема психологів (Л. Виготський, О. Запорожець, О. Леонтьєв та інші), педагогів (В. Горіневський, A. Макаренко, П. Лесгафт, А. Онопрієнко, О. Сухомлинський, К. Ушинський), фізіологів та медиків (І. Аршавський, Г. Апанасенко). Значну зацікавленість викликають праці Г. Агаєва, Е. Вільчковського, А. Вольчинського, Н. Денисенко, Т. Осокіної, Б. Сермєєва, Б. Шиян та інших, в яких обґрунтовується необхідність залучення всіх дієвих чинників системи фізичного виховання, в тому числі й виховного потенціалу сім’ї (В. Постовий, С. Жевага, Р. Поташнюк, М. Безруких, Е. Бондаревський, Л. Мовчан, О. Куц, B. Леонова). Самобутність вітчизняної системи самореалізації особистості виявляється у зростанні ролі сім’ї як головної ланки виховання дитини. Водночас причинами недостатньої уваги сім’ї до проблеми фізичного виховання дітей є низький рівень фізкультурної грамотності батьків, неправильно обраний авторитарний стиль спілкування з дитиною, недостатнє володіння практичними навичками з організації і проведення форм фізичного виховання у сім’ї (Е. Вільчковський, А. Єгорова, В. Лесик). Відомо, що вирішальний вплив у залученні дітей до фізичних вправ має особистий приклад батьків, їхні ціннісні орієнтації, спільні заняття з дітьми, фізкультурна грамотність, у тому числі правильна оцінка виховного значення занять фізичною культурою і спортом (А. Атаєв, У. Бутіна, Б. Сермєєв, В. Столяров). Особливо важливою є педагогічна взаємодія навчального закладу і сім’ї, за якої можна досягти позитивних результатів як у фізичному вихованні, так і в розвитку особистості дитини (А. Акбаров, М. Безрукій, В. Букарєв, Е. Вільчковський, І. Петренко, В. Лесик, А. Мерлян). Саме тому педагогічні колективи, зацікавлені в наданні кваліфікованої допомоги батькам з формування та збереження здоров’я дітей, мають взяти на себе відповідну освітню функцію, організувати роботу з батьками і тим самим сприяти підвищенню їхньої фізкультурної грамотності, зміні ставлення до фізичного виховання. Мета курсової роботи полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов, форм і методів фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї та експериментальній перевірці їх ефективності. Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання: 1. Розкрити сутність фізичного виховання старших дошкільників у психолого-педагогічній літературі; 2. Визначити особливості фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у сучасних ДНЗ 3. Дослідити рівні фізичної вихованості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ №103; 4. Надати методику взаємодії ДНЗ та сімї у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку; 5. Проаналізувати результати дослідження. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови, які забезпечують ефективне фізичне виховання дітей 5–6 років у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї. Методи дослідження курсової роботи. Теоретичні – вивчення і аналіз філософської, педагогічної, психологічної, навчально-методичної літератури з проблеми дослідження; емпіричні – педагогічні спостереження; анкетування; тестування; опитування; бесіда; узагальнення педагогічного досвіду; педагогічний експеримент (констатуючий, формувальний, контрольний етапи) для перевірки та підвищення ефективності фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї; метод математичної статистики – статистична обробка даних для інтерпретації результатів дослідження. Гіпотеза. Активна взаємодія сім'ї та педагога фізичного виховання з навчання дітей старшого дошкільного віку рухливим іграм сприяє процесу правильного фізичного розвитку дитини. Дослідження проводилося в ДНЗ №103. У дослідженні взяли участь 14 дітей старшого дошкільного віку, з яких були сформовані дві групи дітей: одна група – (7 дітей) була експериментальною, а друга – контрольна (7 дітей) (Додаток А). Курсова робота складається з сторінок друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У списку використаних джерел 25 найменувань.