0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Урок як духовне спілкування вчителя з учнями в досвіді педагогів-новаторів (ID:1130706)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 3 1. Сутність педагогічного спілкування 4 2. Спілкування вчителя з учнями. Його ефективні прийоми 7 ВИСНОВОК 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 10
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Урок, перш за все є взаємодією вчителя та учнів. Учительська діяльність має творчий характер. Педагогічна творчість – складний процес, якому передують численні підготовчі етапи: тривале обдумування, первинне переживання змісту уроку, визначення чітких його контурів і найважливіших елементів, вибір ефективних прийомів роботи учнів і самого вчителя. Реалізація курсу України на європейську інтеграцію, загальна перебудова системи вищої освіти, впровадження нових педагогічних технологій постійно збагачують науку новими термінами, тим самим посилюють потребу в подоланні існуючих розходжень між вітчизняними та зарубіжними поняттєвими системами. На необхідність розв’язання різноманітних проблеми, пов’язаних із розвитком ідеї педагогічної взаємодії, вказують сучасні українські вчені – педагоги О.В. Глузман, О.М. Друганова, С.Т. Золотухіна, М.Б. Євтух, В.С. Курило, О.М. Микитюк, С.О. Микитюк, В.К. Майбородова, Н.С. Побірченко, Н.В. Пузиркова, О.А. Рацул та ін. Метою роботи є розгляд сутності спілкування вчителя з його учнями. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити коло певних задач, а саме:  визначити сутність поняття педагогічного спілкування;  визначити коло ефективних методів спілкування вчителя з учнями. Об’єктом дослідження є спілкування вчителя та учнів, як невід’ємну частину навчального процесу. Предмет дослідження – педагогічне спілкування, як духовний зв'язок учнів та вчителя.