0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Театрально-ігрова діяльність як засіб формування комунікативних здібностей старших дошкільників (ID:1131230)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми розвитку комунікативних здібностей дошкільника у процесі театрально-ігрової діяльності 6 1.1. Театрально-ігрова діяльність як засіб розвитку комунікативних здібностей старших дошкільників 6 1.2. Характеристика театралізованої діяльності дошкільнят 10 Висновки до 1 розділу 20 Розділ 2. Експериментальне дослідження впливу театрально-ігрової діяльності на формування комунікативних здібностей старших дошкільників 21 2.1. Постановка експериментального дослідження 21 2.2. Константуючий та формуючий експеримент 23 2.3. Результати дослідження 29 Висновки до 2 розділу 33 Загальні висновки 35 Список використаних джерел: 37 Додатки 42  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність проблеми полягає в наступному: театрально-ігрова діяльність має величезне значення для розвитку комунікативних здібностей старших дошкільників. Театрально-ігрова діяльність дозволяє вирішувати питання розвитку особистості: вміння організовувати спілкування з однолітками, щоб бути цікавим оточуючим; вміння зовні висловлювати свої внутрішні емоції і правильно розуміти емоційний стан співрозмовника. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема розвитку комунікативних здібностей дошкільників у процесі театрально-ігрової взаємодії. Здійснений аналіз відповідних джерел дав можливість констатувати доволі активний інтерес дослідників передусім до питань онтогенезу спілкування (Л. С. Виготський, О. М. Гаспарова, Г. С. Костюк, М. І. Лісіна, С. Д. Максименко, Т. О. Піроженко, М. М. Поддьяков, А. Г. Рузська), особливостей прояву спілкування у різних видах діяльності дошкільників (Д. Б. Ельконін, О. В. Запорожець, О. М. Леонтьєв), впливу творчої гри на розвиток здібностей дітей дошкільного віку, а також становлення психологічних новоутворень у зазначеному віці (Л. А. Венгер, Т. Д. Зінкевіч-Євстігнєєва, П. І. Зінченко, С. Л. Новосьолова). Питання розвитку комунікативної діяльності у творчій грі дошкільників висвітлювались у працях П. П. Блонського, Д.Б. Ельконіна, В. К. Котирло, С. Є. Кулачківської, С. О. Ладивір, Д. В. Менджерицької, В. О. Моляко, Т. О. Піроженко, В. А. Роменця, Т. М. Титаренко, С. П. Тищенко. Водночас недостатньо розробленими залишаються питання специфіки розвитку комунікативних здібностей дошкільників у процесі спільної діяльності, а також трансформації зазначених функцій залежно від їх вікової динаміки і форм дитячої гри. Спеціального дослідження потребують питання розвитку комунікативних здібностей дітей дошкільного віку в процесі театрально-ігрової діяльності, які нині перебувають на периферії інтересів працівників в галузі дошкільної освіти. Значущість і недостатня розробленість теоретичних і прикладних аспектів порушеної проблеми зумовлюють актуальність обраної нами теми дослідження «Театрально-ігрова діяльність як засіб формування комунікативних здібностей старших дошкільників». Мета дослідження полягає у визначенні змісту та з’ясуванні динаміки комунікативних здібностей старших дошкільників на етапі театрально-ігрової діяльності, висвітленні особливостей взаємозв’язку між комунікативними функціями дітей зазначеного віку та структурними компонентами творчої гри. Відповідно до мети дослідження було поставлено такі завдання: 1. Проаналізувати науково педагогічну літературу; 2. Визначити роль театрально-ігрової діяльності у вихованні старших дошкільників; 2. Експериментально дослідити вплив театрально-ігрової діяльності на комунікативні здібності старших дошкільників. Об’єкт дослідження – театрально-ігрова діяльність дошкільників. Предметом дослідження – виступають комунікативні здібності дітей старшого дошкільного віку у процесі театрально-ігрової діяльності. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань застосовувались такі методи дослідження: теоретичні (аналіз проблеми на базі психологічної літератури з проблем вікової та педагогічної психології); емпіричні (константувальний та формувальний експерименти, спостереження, анкетування). Наукова новизна роботи визначається тим, що проаналізовано динаміку проявів комунікативних здібностей старших дошкільників на етапі становлення творчої гри; виявлено особливості функціонування комунікативного конструкту на різних фазах розвитку творчої сюжетно-рольової гри дітей зазначеного віку; розроблено і експериментально досліджено комплекс психологічних засобів, спрямованих на оптимізацію ігрової взаємодії дошкільників із однолітками. Практичне значення дослідження полягає у застосуванні отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних здібностей старших дошкільників у процесі театрально-ігрової діяльності, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дітьми. Гіпотеза: динаміка комунікативних здібностей старших дошкільників у процесі становлення творчої сюжетно-рольової гри відображає етапи розвитку її структурних компонентів – ігрового задуму, змісту, сюжетів, ігрових та рольових дій, реальних та ігрових відносин. На основі функціонування зазначеного комунікативного конструкту в структурі творчої сюжетно-рольової гри відбувається розвиток партнерської взаємодії старших дошкільників із однолітками. Апробація дослідження. Виступала на університецькій конференції, круглий стіл, бесіди.