Зразок роботи
ВСТУП
Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому навчально-виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями. Важливу роль у цьому відіграє позакласна робота.
Актуальність роботи. Позакласна робота з іноземної мови — це різноманітна діяльність учителів, вихователів, спрямована на виховання учнів і здійснювана в позаурочний час.
Позакласна робота з іноземної мови — важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона тісно пов'язана з класними заняттями, але не підміняє їх, хоч і розв'язує ті самі навчальні й виховні завдання, і в цьому відношенні є продовженням тієї роботи, яка проводиться на уроці.
Позакласна робота з іноземної мови є, як відомо, невід'ємною частиною загального навчально-виховного процесу. Досвід передових вчителів іноземної мови свідчить про те, що правильно організована позакласна робота сприяє поліпшенню якості знань учнів по мові, поглиблює їх практичні уміння, навики, розвиває їх творчу активність, ініціативу.
Позакласна робота через свою специфіку дозволяє значно більше враховувати індивідуальні схильності і можливості учнів. Вчитель може давати різні завдання учням, погодившись з рівнем розвитку у них умінь і навиків усної мови, читання і письма. А це у свою чергу дозволяє стимулювати інтерес і схильність учнів до вивчення мови. Тому найважливішою метою позакласної роботи є підвищення рівня володіння мовою в учнів, які проявляють особливий інтерес і схильності до вивчення іноземних мов.
Вивченню теорії і практики розвитку основних форм позакласної роботи на різних історичних етапах присвятили свої праці: І.В. Рахманов, III. Амонашвілі, В.І.Шепелєва, Г.І. Мокроусова і Н.Ю.Кузовлєва та інші вчені.
Зважаючи на актуальність даної проблеми, ми обрали наступну тему курсового дослідження: «Позакласна робота з іноземної мови у середній загальноосвітній школі».
Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес в середній загальноосвітній школі.
Предмет дослідження – сучасні форми позакласної роботи з іноземної мови на прикладі тижня англійської мови у школі.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати сутність позакласної роботи з іноземної мови, розглянути основні форми позакласної роботи, а саме проведення тижня англійської мови та умов його проведення.
Згідно з метою і предметом дослідження було визначено такі завдання:
1. вивчити теоретико-методичні основи позакласної роботи;
2. виявити психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з іноземної мови;
3. дослідити зміст, функції та принципи позакласної роботи;
4. охарактеризувати основні форми позакласної роботи з іноземної мови;
5. вивчити особливості проведення деяких форм позакласної роботи, а саме проведення тижня з англійської мови.
Методи дослідження. Для розв’язування поставлених завдань використано такі методи наукового дослідження: теоретичний аналіз наукових літературних джерел, синтез, узагальнення, порівняння, конкретизація, спостереження, бесіда.
Структура дослідження. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.