0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика проведення музичного заняття – основної форми музичної діяльності в дитячому садку (ID:1133663)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 5 В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні про музичний розвиток дітей дошкільного віку 5 1.2. Завдання музичного розвитку дошкільників за різними віковими групами 9 1.3. Визначне значення музичних занять 9 РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МУЗИЧНИХ ЗАНЯТЬ В ДНЗ 12 2.1. Види музичних занять 12 2.2. Організація й побудова музичних занять в дитячому садку 15 2.3. Планування та облік музичних занять 17 2.4. Методи та прийоми вихователя з дошкільниками на музичному занятті у різних вікових групах 21 РОЗДІЛ ІІІ. ВПЛИВ СЛУХАННЯ МУЗИКИ НА МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ОДНІЄЇ З ВІКОВИХ ГРУП 23 РОЗДІЛ ІV. ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 37 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Музичне виховання в дитячому садку має на меті розвивати, поглиблювати, удосконалювати музичні та творчі здібності дітей, збагачувати їх духовний світ. Тобто музика керує розвитком емоцій дитини, завдяки чому пробуджує у дітей вищі духовні почуття (любов до рідної природи, до свого народу, до національних культурних традицій, до рідних людей і до себе самого). На сучасному етапі розвитку дошкільної педагогіки утвердився погляд на заняття як на форму педагогічного впливу на дітей, що поєднує розвивальний і виховний ефекти навчання, формує у дітей уміння активно опановувати знання і творчо використовувати їх за безпосередньої участі педагога, що сприяє набуттю досвіду спільної діяльності з дорослими й однолітками. Запропоновані плани-конспекти в курсовому дослідження, передбачають проведення таких видів музичних занять, як: традиційне, домінантне, тематичне, комплексне. Традиційне заняття – заняття, в ході якого поєднані всі запропоновані програмою види дитячої музичної діяльності: слухання, спів, музично-ритмічні рухи, гра на музичних інструментах. Домінантне заняття – заняття, у якому домінує один із видів дитячої музичної діяльності. Тематичне заняття – заняття, у зміст якого інтегровано музичну діяльність, під час якої діти навчаються розуміти музичні твори з трьох провідних аспектів («Які емоції та почуття передає та викликає музика?», «Про що розповідає музика?», «Як розповідає музика?»). Комплексне заняття – заняття, що інтегрує кілька видів діяльності (здебільшого художніх): пісенну (або танцювальну), художньо-мовленнєву, образотворчу. Отже, певну тему розкривають через ці види художньої діяльності. Музичний керівник проводить музичні заняття, свята, розваги за участю вихователя. Значну частину роботи з музичного виховання дітей вихователь здійснює тільки за допомогою музичного керівника та за умови його особистої участі. Тільки така співпраця буде плідною і допоможе цілеспрямовано розвивати музичні здібності дітей. Запропоновані конспекти тематичних занять допоможуть музичним керівникам проводити заняття з музичного виховання дітей цікаво й захоплено, а також скласти власні конспекти до музичних занять. Метою нашого курсового дослідження: дослідження особливостей видів музичних занять. Виходячи з мети нашого дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. На основі аналізу наукової літератури з’ясувати сутність проблеми проведення музичного заняття у дітей старшого дошкільного віку; 2. Розкрити виховний потенціал музичного мистецтва для дітей старшого дошкільного віку; 3. Теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити ефективність проведення музичного заняття для дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження – форми музичної діяльності у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови проведення музичного заняття для дітей старшого дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових джерел з проблеми дослідження, нормативних і програмних документів, методи порівняння, систематизації, класифікації й узагальнення здобутих теоретичних та емпіричних даних. Базою дослідження виступає дитячий навчальний заклад.