0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Словникова робота в початкових класах та її основні напрямки (ID:1134715)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………….…...3 Розділ 1. Лінгводидактичні основи роботи над словом в початкових класах 1.1. Робота над словом в початкових класах як лінгводидактична проблема …………………………………...…...5 1.2. Засоби реалізації роботи над словом на його значеннєвому рівні …………………………………………….…...14 Розділ 2. Експериментальне дослідження методики роботи над словом в початкових класах 2.1. Організація і зміст експериментального дослідження ….…..25 2.2. Перевірка ефективності запропонованої методики роботи над словом в експериментальному досліджені …….……31 Висновки ……………………………………………………………….……33 Списки використаних джерел …………………………………………....….35 Додатки …………………………………………………………………….....38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Формування у молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок пов’язане з набуттям ними знань про слово, яке поряд з реченням є опорною мовною одиницею в шкільному навчанні рідної мови. Слід зазначити, що в аспекті мовленнєвої комунікації слово є однією з найактивніших мовних одиниць, що дає можливість реалізувати різні можливості тексту. Роботі над словом, оволодінню багатствами рідної мови В.О. Сухомлинський надавав великого значення і у своїй практичній роботі. Найважливішим засобом впливу на дитину, облагороджування її почуттів, душі, думок, переживань є краса і велич, сила і виразність рідного слова. Під час спілкування з природою слово ставало в руках учителя знаряддям, за допомогою якого він відкривав дітям очі на духовне багатство навколишнього світу. Відчуваючи, переживаючи красу побаченого й почутого, діти сприймали найтонші відтінки слова й через слово краса входила в їхні душі. Це і визначає актуальність обраної теми мого дослідження: словникова робота в початкових класах та її основні напрямки. Виходячи з вищесказаного визначаю мету дослідження: теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити роботу над словом у початкових класах. Об’єктом дослідження є процес роботи над словом в початкових класах на його значеннєвому рівні, а предметом – методичне забезпечення цього процесу. Оскільки актуальність цього питання є в стадії опрацювання багатьох небайдужих до цього вчених, можна виокремити проблему дослідження: підвищення ефективності вміння учнів початкових класів роботи над лексичним значенням слова шляхом впровадження нових підходів. Завданнями дослідження курсової роботи є: 1. Здійснити комплексний аналіз теорії і практики роботи над лексичним значенням слова в початкових класах. 2. Визначити роль і місце лексичного значення слів у навчанні та вихованні молодших школярів. 3. Обґрунтувати та розробити модель процесу роботи над словом в початкових класах (лексичний аспект). 4. Розробити методичні рекомендації для вчителів щодо роботи над лексичним значенням слова в початкових класах.
Інші роботи з даної категорії: