0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжпредметні зв_язки на уроках музичного мистецтва в початкових класах (ID:1135889)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖ ПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЗКІВ У ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН 5 1.1. Сутність поняття «між предметні зв’язки» та їх класифікація 5 1.2. Роль та функції між предметних зв’язків у навчальному процесі школи. 8 1.3. Використання між предметних зв’язків на уроках музики 10 РОЗДІЛ 2. ЕМПЕРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖ ПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЗКІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИЧТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 18 2.1. Дослідження впливу між предметніх зв’язків на рівень знань та швидкість пізнання музичного мистецтва в 4-А классі 18 2.2. Методика використання між предметних зв’язків на уроках музики з в початкових класах 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Навколо нас вирує розмаїття музичної інформації. Музика звучить у театрах і кіно, на танцювальних майданчиках і в кафе, під музику тренуються в спортивних залах і хореографічних гуртках. Без музики і пісень не можна уявити собі карнавал, ні паради, ні туристичні походи. Тому музика та музичне мистецтво як предмет – це один із найбільш ефективних засобів всебічного розвитку учня. Музика рішуче звучить у всіх сферах виховання і освіти. Сучасний урок з музики та музичного мистецтва передбачає використання на ньому різних видів мистецтва, насичення його художньою інформацією, що допоможе учням збагнути, що музика дійсно є частинкою життя. Сучасні уроки музики та музичного мистецтва – це творчість вчителя, що передбачає оновлення змісту й методів навчання, пошук нових ідей. Актуальність між предметних зв’язків у сучасних умовах посилюється, оскільки між предметні зв’язки – найважливіший фактор оптимізації процесу навчання, підвищення його результативності, зменшення перенавантаження вчителів і учнів. Це обумовлено сучасним рівнем розвитку науки, на якому яскраво виражена інтеграція суспільних, природничих і технічних знань. Проблему між предметної інтеграції, можна віднести до числа традиційних, що стали вже класичними проблемами педагогіки. Її вивченню присвячені праці П.Р. Атутова, С.Я. Батишева, О.М. Джеджули, І.Д. Звєрєва, П.І. Кузьменка, П.Г. Кулагіна, В.Н. Максимової, В.К. Сидоренка, В.В. Стешенка, Н.А.Сорокіна, П.Г.Кулагіна, В.Т.Фоменка, Д.О. Тхоржевського та інших науковців. Об’єктом курсової роботи є процес реалізації між предметних зв’язків у школі. Предметом курсової роботи є вплив між предметних зв’язків на рівень знань учнів початкових класів на уроках музичного виховання. Мета курсової роботи. Визначити особливості застосування між предметних зв’язків на уроках музичного мистецтва в початкових класах. Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання: 1. Дати визначення поняттю «між предметні зв’язки» та їх класифікації; 2. Визначити роль та функції між предметних зв’язків у навчальному процесі школи; 3. Проаналізувати вплив між предметних зв’язків на рівень та швидкість пізнання музичного мистецтва в 4-А класі; 4. Надати методики використання між предметних зв’язків на уроках музики з в початкових класах. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань та мети використані загальнонаукові методи теоретичного рівня (аналіз, порівняння) та емпіричні методи дослідження: спостереження, бесіда, тестування. Результати дослідження можуть використовуватись у практиці роботи педагогам для здійснення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні. Курсова робота складається з 34 сторінок друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У списку використаних джерел 30 найменувань.