0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Взаємодія закладу дошкільної освіти з сімʼєю у естетичному вихованні (ID:1146047)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2024
Вартість: 1300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ВЗАЄМОДІЯ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І СІМ'Ї 1.1 Організаційні принципи взаємодії дошкільних закладів освіти з сім'єю 1. 2 Форми і методи взаємодії дошкільних навчальних закладів і сім'ї ВИСНОВКИ ДО І РОЗДІЛУ РОЗДІЛ ІІ. УМОВИ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ З СІМ’ЄЮ ЩОДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ 2. 1 Естетичне виховання: поняття, цілі, завдання, принципи 2. 2 Аналіз діяльності дошкільних навчальних закладів з естетичного виховання дітей дошкільного віку 2. 3 Методичні рекомендації щодо удосконалення напрямів взаємодії дошкільних навчальних закладів із сім’єю ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дошкільний вік - особливий період у житті дитини, коли формується здоров'я та особистість. Особливої ​​актуальності сьогодні набуло питання розвитку дитини дошкільного віку як суб'єкта дії та особистості. Найважливішою потребою суспільства в ранньому вихованні є формування особистості, здатної самостійно вирішувати різноманітні завдання, критично мислити, вдосконалювати власні вміння та навички, творчо застосовувати їх у діяльності. [1] Актуальність даної теми полягає в тому, що естетичне виховання є важливою складовою гармонійного розвитку особистості дітей дошкільного віку. Естетичне виховання тісно пов'язане з усіма сторонами розвитку дитини, дає їй змогу пізнавати навколишню дійсність, підкреслює прекрасне в навколишньому світі, впливає на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності. як основа пізнання світу. Отримуючи перший погляд на світ дитина приєднується до краси, яким він з’являється у враженнях від речей, які вона відкриває у всьому, що бачить, відчуває. З часом вона починає розрізняти те, що їй подобається найбільше, а що зовсім не подобається, і незабаром починає помічати, що є предмети, які приваблюють її дивною енергетикою, красивими явищами, а є і ті, до яких ніби байдуже. Усе це відбувається в дошкільному віці, і навіть у ранньому дитинстві розум і серце дитини можуть розпізнати педагогічний вплив в плані підвищення здатності розрізняти прекрасне і потворне і відповідним чином поводитися з цим. Тому одним із головних завдань дошкільної педагогіки є стимулювання, спрямування та корекція естетичного розвитку дітей, пробудження прагнення до прекрасного, бажання творити прекрасне. [2]