0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Спілкування дитини з однолітками як засіб соціалізації (ID:1146052)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 І РОЗДІЛ. СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ...................................................................5 1.1 Теоретичні засади соціалізації дітей...................................................................5 1.2 Стосунки з однолітками як фактор соціалізації дошкільників........................10 ІІ РОЗДІЛ. СПІЛКУВАННЯ В РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ....15 2.1 Методика вивчення міжособистісного спілкування дітей дошкільного віку з однолітками різних вікових груп.............................................................................15 2.2 Вплив дорослих на розвиток процесів спілкування серед однолітків............21 ВИСНОВОК...........................................................................................................27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................29 ДОДАТКИ...............................................................................................................32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Характер сучасного трансформаційного процесу в Україні, його масштабність і глибина, суперечливість складного періоду соціально-економічних змін останніх років підвищили суспільний інтерес до проблеми соціалізації особистості. Дуже важливі наслідки виникають у дошкільному віці, оскільки дошкільні роки є ранніми етапами становлення учнів як активних суб’єктів діяльності, спілкування та пізнання. Це пояснюється тим, що діти вже в дошкільному віці беруть участь у важливих сферах суспільного життя. У цей період найбільш активно зміцнюються особистісні стосунки з іншими людьми, засвоюються базові поняття, формуються навички рольової поведінки для імітації соціальних стосунків. Метою дослідження є теоретичний показ та експериментальна перевірка виховних умов розвитку спілкування дітей з однолітками різних вікових груп у дошкільних навчальних закладах, а також побудова діючих систем удосконалення міжособистісних стосунків дітей.
Інші роботи з даної категорії: