0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Медіаосвіта в Україні: стан, проблеми, перспективи розвитку (ID:1217136)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ МЕДІАОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ЗАКОРДОНОМ ………………………………………………… 1.1 Зарубіжний досвід трактування поняття медіаосвіта…………………..….. 1.2 Сутність та особливості медіаосвіти та супутних з нею понять……..…… РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ МЕДІАОСВІТИ В УКРАЇНІ, ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ …………………… 2.1. Сучасний стан медіаосвіти в Україні………………………………..……… 2.2. Проблеми та перспективи розвитку медіаосвіти в Україні……………..… ВИСНОВКИ……………………………………………………………….……... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………...…………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Впровадження якісної медіаосвіти в сучасних навчальних закладах є дуже важливими та актуальним питанням, що потребує серйозного та кваліфікованого підходу для розвитку медіаграмотності майбутнього покоління. Реферат присвячений дослідженню основних аспектів актуального нині в умовах інформаційного суспільства поняття медіаосвіти. Тут, розкривається зміст та сутність таких понять як медіаосвіта, медіатексти, медіакультура та медіаграмотність. Досліджуються функції та особливості медіаосвіти та медіаграмотності. Визначаються передумови та причини впровадження медіаосвіти та виховання медіаграмотності в навчальних закладах (зокрема в середній школі). Висвітлюється розвиток медіаосвіти в різних країнах світу, а також в Україні. На основі педагогічної літератури та дослідженнях вчених надається інформація про компоненти та структуру медіаосвіти та медіаграмотності для навчання учнів в середній школі. Досліджується важливість, роль та значення медіаосвіти та виховання медіаграмотності учнів середньої школи в сучасному інформаційному середовищі. Дослідженням питання медіаосвіти займалися різні дослідники: Наталка Габор, Борис Потятиник, Василь Шкляр, Володимир Різун, Микола Тимошик. Теоретичну базу дослідження функції медіапростору складають класичні праці Г. Лассуеля та М. Маклюена. Значний внесок у розвиток просвітництва в галузі медіаосвіти зробили С. Квіт, Н. Габор, В. Різун, Б. Потятиник, Л. Павлюк, І. Михайлин. Е. Андрунас, Л. Саєнкова, Г. Вебстер, О. Вартанова, Ю. Качанова, М. Землянова, І. Засурський, О. Соколова та В. Конецька розглядають теорію інформаційного суспільства та діяльність сучасних ЗМІ з ключової точки зору в їх дослідження. Мета реферату - дослідити основні аспекти та особливості поняття медіаосвіти, її роль в навчальному середовищі та важливості забезпечення медіаграмотності учнів в сучасному інформаційному суспільстві.