0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Булінг у підлітковому віці як соціально-педагогічна проблема (ID:1217142)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «БУЛІНГ» ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОІГЧНОЇ ПРОБЛЕМИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ…... 1.1 Зміст та сутність булінгу, як соціально-педагогічної проблеми……….… 1.2 Особливості підліткового періоду………………………………………….. 1.3 Особливості прояву булінгу в підлітковому віці………………………….. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИК ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ СЕРЕД УЧНІВ ПІДЛІТКОВГО ВІКУ……………. 2.1.Методи запобігання та подолання булінгу та мобінгу в підлітковому віці………………………………………………………………………………... 2.2. Способи попередження та профілактики булінгу та мобінгу…………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Рівень насильства в Україні наразі зріс у кілька разів через складні соціально-політичні, економічні, освітні та інші сфери суспільного життя. Розрив поколінь, девальвація сімейних ролей, зростання соціальної агресії виступають каталізаторами поширення небезпечного явища булінгу в дитячому середовищі. Це явище вже поширене у закладах загальної середньої освіти. Ситуації булінгу можуть призвести до низки педагогічних (шкільна дисрегуляція, академічна неуспішність), психологічних (психічні розлади, укорінені негативні думки про себе, зниження самооцінки, погіршення соціалізації, соціальна дисфункція). Булінг має свої особливості, такі як вік і стать. Більшість даних показує, що кількість випадків булінгу досягає максимуму в 5-9 класах загальноосвітньої школи, а вже в старших класах – зменшується. Булінг у шкільному середовищі виникає тоді, коли адміністрація школи не піклується про життя, всебічний розвиток та життєву ситуацію кожної дитини, що призводить до розвитку антигуманних моделей безініціативності та безвідповідальності. Спостерігається порушення розуміння учнями співвідношення колективних інтересів та індивідуальних інтересів. Булінг у шкільному середовищі впливає на дитину таким чином, що вона не засвоює моральні поняття як соціальне явище, тому під час діяльності між школярами відбувається організована взаємодія без почуття відповідальності один за одного, за колектив. Актуальність: Відповідно до вищевикладеного, явище булінгу набуває особливої небезпеки в шкільному середовищі, коли дитяча психологія формується інтенсивними темпами та є особливо сприйнятливою до сприйняття домінуючих у середовищі моделей поведінки. Тому одним із першочергових завдань соціально-просвітницької роботи є пошук ефективних засобів і методів запобігання булінгу, попередження та послаблення його впливу на освітнє середовище. Це означає, що проблема актуальна і з нею стикаються Більше половини школярів, батьків та всіх працівників закладів освіти. Відсутність послідовних рішень у сфері соціально-педагогічної теорії та практики зумовила вибір теми моєї курсової роботи «Булінг у підлітковому віці як соціально-педагогічна проблема». Метою курсової роботи є дослідження соціально-педагогічної проблеми боулінгу у підлітковому віці Предметом курсової роботи є булінг в учнівському середовищі. Об’єктом дослідження є аналіз прояву боулінгу в підлітковому віці, шляхи його попередження та вирішення. Завдання курсової роботи:  Дослідити зміст та сутність булінгу, як соціально-педагогічної проблеми;  Проаналізувати особливості підліткового періоду;  Дослідити особливості прояву булінгу в підлітковому віці;  Обгрунутвати методи запобігання та подолання буллінгу та мобінгу в підлітковому віці;  Проаналізувати способи попередження та профілактики булінгу та мобінгу. Структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, що нараховують 20 джерел. Обсяг основної частини курсової роботи становить 22 сторінки. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «БУЛІНГ» ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОІГЧНОЇ ПРОБЛЕМИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 1.1 Зміст та сутність булінгу, як соціально-педагогічної проблеми Булінг зараз дуже поширений у середніх школах. Ситуації булінгу можуть призвести до низки педагогічних (шкільна дисрегуляція, академічна неуспішність), психологічних (психічні розлади, укорінені негативні думки про себе, зниження самооцінки, погіршення соціалізації, соціальна дисфункція), медичних (травма) наслідків. Сьогодні проблема насильство між дітьми одне над одним є надзвичайно серйозним серед дітей шкільного віку. Булінг – форма психічного насильства, яка проявляється у переслідуваннях, бойкотах, глузуваннях, дезінформації, пошкодженні особистих речей, фізичному насильстві тощо. Булінг визначається як гноблення, дискримінація, переслідування. Цей термін стосується тривалого процесу навмисного жорстокого поводження (фізичного та емоційного) однією дитиною чи групою дітей щодо іншої дитини чи груп. Мотивами булінгу є заздрість, помста, ворожнеча та прагнення до справедливості; боротьба за владу; потреба підкорятися лідеру, подолати опонентів, самоствердження тощо, поки не будуть задоволені садистські потреби особистості [1, c. 93]. Форми підліткового булінгу: 1. Фізичне знущання - умисне нанесення ударів ногами, штовхання, ударів, нанесення інших тілесних ушкоджень. 2. Сексуальне знущання є підвидом фізичного знущання (сексуальна поведінка). 3. Психологічний булінг — насильство, пов’язане з психологічною поведінкою, заподіяння психологічної шкоди через словесні образи чи погрози, переслідування та залякування.