0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКО-НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ (ID:122052)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2015
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО-НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Значення дослідницько-наукової діяльності для розвитку дітей дошкільного віку. 1.2. Структура та завдання дослідницько-наукової діяльності дошкільників. РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО-НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ 2.1 Характеристика етапів емпіричного дослідження організації дослідницько-наукової діяльності в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природним довкіллям. 2.2. Аналіз результатів організації дослідницько-наукової діяльності в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природним довкіллям. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: