СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток психолого-педагогічних здібностей дошкільників за допомогою STREAM – освіти (ID:1223035)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2025
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ 2. Основна частина. 2.1. STREAM – освіта у роботі з дошкільниками 2.2. Принципи і завдання STREAM – освіти дошкільників 2.3. Інтегрована освіта 2.4. STREAM- лабораторія як новий елемент предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти 2.5. LEGO-технологія, як один із елементів STREAM – освіти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додаток №1 Конспекти занять 1) Інтегроване заняття – гра з елементами STREM освіти «Кольорові м’ячики» 2)Інтегроване заняття з використанням елементів STREAM – освіти «Весела мандрівка» 6. Додаток № 2 Робота з педагогами 1) Вправа «Три слова про себе» 2) Вправа «Скриня очікувань» 3) Вправа «Асоціативний ряд» 4) Вправа «Будуємо стратегію» 5) Вправа на рефлексію «Потяг»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нині STREM є одним з головних трендів освітньої політики багатьох розвинутих країн світу. Зазначений напрям в освіті дає можливість у навчальних програмах посилити природничо-науковий компонент. Багато країн світу, у тому числі і розвинуті економічні держави, такі як США і Європейський союз (ЄС), трансформують свої системи освіти, щоб бути конкурентно спроможними у вік інновацій. Своєрідними сходинками пізнання світу дитиною дошкільного віку у STREAM-освіті можуть бути такі: створення емоційного образу об’єкту за допомогою живопису, музики, танцю, літератури; взаємодоповнення та порівняння враження, перехід від емоційного образу об’єкту до наукового.