СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-педагогічний патронат підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб (ID:1225176)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 79
Рік виконання: 2025
Вартість: 1250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАТУ………………………………………………8 1.1. Поняттєво-термінологічний апарат дослідження ………………….8 1.2. Технологія здійснення соціально-педагогічного патронату………17 Висновки до першого розділу……………………………………………..29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАТУ ПІДЛІТКІВ ІЗ СІМЕЙ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІШЕНИХ ОСІБ…………………………………………………………..30 2.1. Аналіз досягнень, ключових проблем та викликів у питанні здійснення соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб……………………………………………………………….…..30 2.2. Використання сучасних технологій здійснення соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб….40 Висновки до другого розділу………………………………………….….49 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАТУ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ЙОГО ОПТИМІЗАЦІЇ…………………………………………………………………….50 3.1. Опис методології, бази та результатів проведення дослідження стану соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб та можливостей його оптимізації……………………………………………50 3.2. Рекомендації щодо оптимізації соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб ………………………………..60 Висновки до третього розділу……………………………………………..65 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………............66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….69 ДОДАТКИ………………………………………………………………….74 +Анотація ************************************************************************************************ Мої контакти: Viber +380981134780 або електронна пошта pavel_ignatenko1908@ukr.net Пишіть, тему та вид роботи, оперативно домовимось. Робота з унікальністю 80+ %
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Війна в Україні спричинила кардинальні зміни у соціальному та педагогічному контекстах, особливо щодо підтримки вразливих категорій населення, таких як підлітки (10–19 років, згідно з термінологією, яка застосовується в ООН: ранній підлітковий вік – 10–14 років; пізній підлітковий вік – 15–19 років) із сімей внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Зростання кількості ВПО, зокрема після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, загострило проблему забезпечення соціально-педагогічної підтримки для цієї групи. Це вимагає розробки й удосконалення підходів, які допоможуть підліткам інтегруватися в нові соціальні умови та зберегти психосоціальне благополуччя. З 2014 року в Україні зафіксовано масові переміщення населення через анексію Криму та війну на сході країни. Після повномасштабного вторгнення Росії кількість переміщених осіб значно зросла. Станом на 22 жовтня 2024 року в Україні офіційно зареєстровано 4 646 735 внутрішньо переміщених осіб. Серед них 59,9% - це жінки (2 782 325), 40,1% - чоловіки (1 864 410 осіб). Крім того, серед внутрішніх переселенців близько 906 тисяч дітей. Об’єкт дослідження: процес адаптації підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб та їх соціально-педагогічна підтримка. Предмет дослідження: соціально-педагогічний патронат підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб. Мета дослідження: вивчення сучасних технологій соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб, проведення оцінки його ефективності та напрацювання шляхів оптимізації. Відповідно до мети, об’єкта, предмета дослідження визначено такі завдання: 1. Розглянути поняття соціально-педагогічного патронату в науковій літературі. 2. Вивчити іноземний досвід здійснення соціально-педагогічного патронату. 3. Здійснити аналіз досягнень, існуючих ключових проблем та викликів, що стосуються соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб. 4. Вивчити особливості використання інновацій та технологій у соціальній роботі з підлітками з сімей внутрішньо переміщених осіб. 5. Описати методологію, базу та результати вивчення сучасних технологій соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб. 6. Розробити рекомендації для вдосконалення соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб. Для розв'язання поставлених завдань, були використані наступні методи дослідження: Методологічний підхід полягатиме в комбінації кількісних та якісних методів, таких як опитування, аналіз законодавства, вивчення кейсів та фокус-групи, анкетування, спостереження, математичні та статистичні методи обробки результатів, методи теоретичного аналізу. Практичне значення дослідження полягає у формуванні основи для подальших досліджень різних аспектів здійснення соціально-педагогічного патронату підлітків із сімей внутрішньо переміщених осіб; оцінки ефективності його здійснення та оптимізації. База дослідження: Троковицький екологічний ліцей Житомирського району Житомирської області Апробація результатів дослідження. Основні результати дослідження оприлюднені на науково-практичних конференціях різного рівня: - регіональна: Щорічна звітна науково-практична конференція викладачів, докторантів, аспірантів та молодих учених, здобувачів вищої освіти «Освіта та наука XXI століття» (Глухів, 2025, надруковані наукові тези). Структура й обсяг роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (37 найменувань) та 6-и додатків на 6 сторінках Основний зміст викладено на 66 сторінках. Повний обсяг роботи становить 79 сторінок. Робота містить 2 рисунків, 6 таблиць.
Інші роботи з даної категорії: