СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЛІПЛЕННЯ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:1225978)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЛІПЛЕННЯ…………………………..……6 1.1.Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку…………………………………………………………….……6 1.2.Зміст, завдання та значення занять ліплення для дітей дошкільного віку………………………………………………………………………………..10 1.3.Матеріали для ліплення. Технології ліплення у дитячому садку……..…14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЛІПЛЕННЯ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………..21 2.1.Методика організації та проведення занять з ліплення…………………..21 2.2.Шляхи формування інтересу до ліплення дітей дошкільного віку………26 ВИСНОВКИ…………………………………………………..…………………29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….31 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….…34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сьогодні все більше уваги приділяється розвитку творчого потенціалу дитини як важливого аспекту її всебічного розвитку. Одним з ефективних методів стимулювання творчості є ліплення, яке дозволяє дитині розвивати уяву, дрібну моторику, просторове мислення та естетичний смак. Ліплення як вид художньої діяльності сприяє вираженню власного бачення світу через створення тривимірних форм, а також дає можливість дітям експериментувати з матеріалами та формами, відкриваючи нові способи самовираження. Розвиток творчих здібностей дітей – це один із ключових аспектів сучасної педагогіки. Заняття з ліплення відіграють важливу роль у цьому процесі, оскільки сприяють формуванню креативного мислення, уяви та дрібної моторики. Завдяки ліпленню дитина має можливість вільно виражати свої ідеї та емоції через створення тривимірних форм, що є важливим для її інтелектуального та емоційного розвитку. Творчий процес на заняттях з ліплення дозволяє дитині експериментувати, розв’язувати нестандартні задачі, що сприяє її всебічному розвитку. У процесі ліплення дитина має змогу не лише розвивати свою уяву, а й засвоювати важливі навички, пов’язані з процесом мислення та розв’язанням творчих задач. Це є основою для формування креативності, яка надалі відіграє важливу роль у розвитку особистості. Творчість у контексті дитячого розвитку визначається як процес вільного самовираження дитини, під час якого вона використовує уяву та мислення для створення оригінальних ідей, об’єктів або рішень. Це не лише художня діяльність, а й важливий компонент інтелектуального та емоційного розвитку. У дитячому віці творчість проявляється через природну допитливість, бажання експериментувати та відкрити нове. Вона допомагає розвивати креативне мислення, здатність розв’язувати нестандартні задачі та адаптуватися до нових обставин. Діти через творчі заняття, такі як ліплення, малювання, музика чи гра, здобувають досвід самостійної діяльності, що сприяє формуванню їхньої особистості. Творчість у дітей є важливим етапом когнітивного розвитку, оскільки допомагає засвоювати нові знання, розширювати межі мислення та вдосконалювати навички взаємодії з навколишнім світом. Мистецтво розвиває в дошкільнят корисні вміння, здібності, знання, завдяки чому створююються різноманітні вироби, що відрізняються новизною, оригінальністю, унікальністю. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що в умовах сьогодення творчі здібності є важливими для гармонійного розвитку. Заняття з ліплення допомагають не лише розвивати творчий потенціал, але й зміцнювати такі важливі якості, як самостійність і відповідальність за результат власної діяльності. Дослідження особливостей розвитку творчості на заняттях з ліплення має важливе значення для педагогіки, оскільки дозволяє виявити найбільш ефективні методи та прийоми навчання, які сприятимуть розвитку креативності у дітей. Об’єктом дослідження цієї курсової роботи є процес розвитку творчих здібностей у дітей на заняттях з ліплення. Предметом дослідження виступають педагогічні умови та методи, які сприяють розвитку творчості у дітей на заняттях з ліплення. Мета і завдання дослідження. Головна мета курсової роботи – дослідити особливості розвитку творчих здібностей дітей на заняттях з ліплення, вивчити педагогічні методики та прийоми, що стимулюють творчу активність. Для досягнення зазначеної мети були поставлені завдання: 1. Проаналізувати теоретичні основи розвитку творчості у дітей. 2. Дослідити методи та техніки ліплення, які сприяють формуванню креативності. 3. Визначити психологічні та педагогічні аспекти творчого процесу на заняттях з ліплення. 4. Охарактеризувати роль педагога у розвитку творчих здібностей дітей під час занять з ліплення. Для вирішення поставлених завдань у курсовій роботі були використані такі методи дослідження: 1. Аналіз наукової літератури – для вивчення теоретичних основ розвитку творчості у дітей, а також сучасних підходів до педагогіки творчого процесу. 2. Порівняльний аналіз – для зіставлення різних методик та технік ліплення, що сприяють розвитку креативності у дітей. 3. Метод узагальнення – для підсумування отриманих результатів і формулювання висновків щодо ефективності використаних методик розвитку творчості у дітей на заняттях з ліплення. Практичне значення роботи. Курсова робота та визначені у ній висновки можуть бути використані студентами на семінарських заняттях з педагогіки, під час професійної підготовки майбутніх педагогів. А також може надати більше інформації про особливості розвитку творчості дітей дошкільного віку на заняттях з ліплення, тим, хто глибше цікавиться цим питанням. Структура дослідження. Зважаючи на мету, завдання, об’єкт та предмет, курсова робота має таку структуру: вступ, основна частина (два розділи), висновки, список використаних джерел та додатки. Загальний обсяг роботи – 41 сторінка.
Інші роботи з даної категорії: