СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація елементів STEM-освіти на уроках інформатики у початковій школі (ID:1226049)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 56
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 5 1.1. Огляд поняття STEM-освіти та її складових 5 1.2. Аналіз сучасних підходів до викладання інформатики у початковій школі 9 1.3 Визначення можливостей реалізації STEM-елементів на уроках інформатики у початковій школі 14 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 18 2.1 Особливості підготовки методичних матеріалів для STEM уроків 18 2.2 Опис обраної методики реалізації елементів STEM-освіти на уроках інформатики у початковій школі 21 2.3Аналіз результатів експериментальної роботи 24 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 34 ******************************************************************************************** Мої контакти: Viber +380981134780 або електронна пошта pavel_ignatenko1908@ukr.net Робота з унікальністю 80+ % Пишіть, який вид роботи та тема Вас цікавить. Оперативно домовимось. 
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. STEM-освіта є важливою складовою сучасної освіти, оскільки вона готує молодих людей до роботи у високотехнологічних сферах, які є ключовими для розвитку суспільства. Уроки інформатики в початковій школі є важливим елементом формування цифрової грамотності учнів, яка також є необхідною в сучасному світі. Реалізація елементів STEM-освіти на уроках інформатики може зробити навчання цікавішим та ефективнішим для учнів. Застосування STEM-підходу на уроках інформатики дозволяє розвивати критичне мислення, проблемне та проектне навчання, стимулює творчість та практичні навички учнів. Відповідно до вимог суспільства, система освіти повинна забезпечити школярам умови для розвитку необхідних компетентностей, які дозволять їм успішно самореалізуватися, зокрема в професійній сфері в сучасному суспільстві. Один зі способів зацікавити учнів у вивченні предметів природничо-математичного циклу та техніки, формування дослідницьких вмінь, навичок співпраці у команді та інших - це STEM-освіта (від англ. Science – природничі науки, Проблему розвитку і впровадження STEM-освіти досліджували Н. Валько, І. Василашко, С. Галата, О. Коршунова, О. Кузьменко, Н. Кушнір, Н. Морзе, В. Осадчий, Н. Осипова, О. Патрикєєва, І. Сліпухіна, О. Стрижак, В. Черноморець, В. Шарко та інші. Даний підхід є гарним поєднанням дослідницьких, міжпредредметних підходів та проектної методики, який має широке коло галузей для застосування. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально апробувати методику реалізації елементів STEM-освіти на уроках інформатики у початковій школі. Мета дослідження потребувала розв'язання таких завдань: 1) здійснити огляд поняття STEM-освіти та її складових; 2) провести аналіз сучасних підходів до викладання інформатики у початковій школі; 3) обґрунтувати визначення можливостей реалізації STEM-елементів на уроках інформатики у початковій школі; 4) визначити особливості підготовки методичних матеріалів для STEM уроків; 5) здійснити опис обраної методики реалізації елементів STEM-освіти на уроках інформатики у початковій школі; 6) здійснити аналіз результатів експериментальної роботи. Об’єктом дослідження є процес введення елементів STEM-освіти в навчальний процес у початковій школі на уроках інформатики. Предметом дослідження є ефективність реалізації елементів STEM-освіти на уроках інформатики у початковій школі. Для реалізації поставлених завдань використовувалися методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, з метою вивчення основних підходів до визначення поняття STEM, визначення особливостей STEM-освіти та STEM-уроку, порівняння, узагальнення, формулювання висновків; емпіричні: бесіди, спостереження. Структура роботи. Курсова робота містить вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел, додатки.
Інші роботи з даної категорії: