СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування критичного мислення молодших школярів у сучасній школі» (ID:1228089)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 16
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 Поняття «критичне мислення» 5 1.2. Особливості розвитку критичного мислення у молодших школярів 7 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Поняття «критичне мислення» В Україні проявилась зацікавленість до критичного мислення як освітньої інновації наприкінці XX століття. О.Тягло, український дослідник з даного питання, вказує, що запити на критичне мислення визначаються продуктивними силами конкурентоздатного суспільства та зазначає його важливість в умовах інформаційного суспільства. Він вважає, що критичне мислення завдяки критичному аналізу, розумінню та наданню оцінки вдосконалює розумову діяльність людини. Поняття «критичне мислення» він трактує як активність розуму, що спрямоване на виявлення та виправлення помилок, точність тверджень та обґрунтованість міркувань. С.Терно розуміє це поняття «як здатність використовувати прийоми обробки інформації, що дозволяють досягти очікуваного результату, здатність логічно робити висновки, приймати обґрунтовані рішення, оцінювати позитивні та негативні властивості процесу інформації та розумових здібностей» [5]. І.Дорожко трактує критичне мислення як самостійне мислення, вказуючи на те, що учні повинні мати свободу мислення та самостійність у вирішенні питань. М.Ліпман розглядає критичне мислення як майстерне, відповідальне мислення, яке сприяє доброму судженню через базування на критеріях, самокоригування та чутливість до контексту [4, с. 20]. Л.Губерський, український вчений, зазначає, що критичне мислення дозволяє нам знаходити нові методи та підходи у науковій діяльності та освіті. А.Кроуфорд, Є.Саул Є.В, С.Метьюз, Д.Макінстер визначають критичне мислення як організацію навчання, де учні запитують, творять, досліджують, вирішують, дебатують та інтерпретують матеріал [8]. Г. Орлівська, українська дослідниця, зазначає, що розвиток критичного мислення у дітей є ключем до їхнього успіху в навчанні та житті, оскільки воно вчить їх аналізувати, оцінювати, приймати обґрунтовані рішення. Аналіз висловлювання відомих вчених, педагогів щодо трактування поняття «критичне мислення», показує, що критичне мислення є фундаментальною складовою освіти та особистісного розвитку, тому варто зосереджувати увагу на його формуванні у дітей початкової ланки освіти.
Інші роботи з даної категорії: