0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ (ID:123189)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ «МЕТОДИ НАВЧАННЯ» ЯК ДИДАКТИЧНА КАТЕГОРІЯ…………………………………………………………………………5 1.1. Суттєві ознаки методів навчання………………………………………..5 1.2.Класифікація методів навчання……………………………………….....9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ……………………………………………………………………………..15 2.1. Традиційні методи навчання в школі………………………………….15 2.2. Методичні основи впровадження інтерактивних методів навчання в сучасній школі……………………………………………………………………...25 2.3. Порівняльна характеристика традиційного та інтерактивного методів навчання…………………………………………………………………………….34 МЕТОДИЧНИЙ ДОДАТОК......…………………………………………………38 ВИСНОВКИ..............................................................................................................43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ...........................45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Шкільна освіта має велику прерогативу у розвитку людини, яка має дати адекватні знання і відповідне виховання в процесі становлення особистості школяра як повноправного соціального члена суспільства, так як цей віковий період визначає велику потенційну перспективу різнобічного розвитку людини. Перебудова системи освіти України та подальша модернізація навчального процесу в загальноосвітній школі ставить питання про удосконалення методів навчання. В свою чергу методам навчання, від яких залежить немалий успіх роботи учителя і школи в цілому, присвячений не один десяток фундаментальних досліджень як в теорії педагогіки, так і в приватних методиках викладання окремих навчальних предметів. Актуальність. В останню чверть ХХ ст. теорія методів навчання знаходилася серед найбільш актуальних проблем дидактики. Цю проблему досліджували провідні вітчизняні (А. Алексюк, В. Бондар, В. Паламарчук, В. Онищук, О. Савченко) та зарубіжні дидакти ( Ю. Бабанський, І. Лернер, М. Махмутов, М. Скаткін) У первісному суспільстві в давні часи переважали методи навчання, засновані на наслідуванні. Спостереження і повторення дій дорослих виявлялися домінуючими в процесі передачі досвіду. В міру ускладнення освоєних людиною дій і розширення обсягу накопичених знань просте наслідування вже не могло забезпечити достатній рівень і якість засвоєння дитиною необхідного культурного досвіду. Тому людина була просто змушена перейти до словесних методів навчання. Це стало своєрідною поворотною віхою в історії освіти. Тепер стало можливим передавати великий масив знань за короткий час. В обов’язки учня входило акуратне заучування переданої йому інформації. В епоху великих географічних відкриттів і наукових винаходів обсяг культурної спадщини людства настільки зріс, що догматичні методи насилу справлялися з поставленим завданням. Суспільство потребувало людей, які не тільки зазубрювали закономірності, але й могли їх застосувати. Мета курсової роботи – схарактеризувати методи навчання як дидактичну категорію
Інші роботи з даної категорії: