СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтелектуальна гра «Брейн-ринг» як засіб формування мовної компетентності на уроках іноземної мови в основній школі (ID:1237273)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ РОБОТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.1. Суть поняття мовної компетентності як ключової компетентності особистості 5 1.2. Ігрові форми роботи як засіб формування ключових компетентностей особистості 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ГРИ «БРЕЙН-РИНГ» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 6 КЛАСІ 19 2.1. Етапи формування мовної компетентності 19 2.2. Комплекс вправ для формування мовної компетентності з використанням гри «Брейн-ринг» 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Ігрові форми роботи є ефективним засобом формування ключових компетентностей особистості, таких як критичне мислення, комунікативна компетентність, творчість, самоорганізація тощо. Використання інтелектуальних ігор на уроках іноземної мови дозволяє розвивати мовну компетентність учнів, а також забезпечує формування навичок роботи в команді, логічного мислення, швидкої реакції, збереження уваги та інших важливих навичок. Крім того, ігрові форми роботи зменшують стресовість навчального процесу, роблячи його цікавим та змістовним для учнів, підвищують мотивацію до навчання та допомагають залучити до нього всіх учнів. Отже, використання ігрових форм роботи на уроках іноземної мови є дуже актуальним та ефективним засобом формування ключових компетентностей особистості в умовах Нової української школи. Психолого-педагогічні аспекти використання ігор у навчальному і виховному процесах вивчали Н. Анікєєва, Д. Ельконін, М. Кларін, Н. Кудикіна, В. Паламарчук, О. Савченко, Г. Селевко та ін. Значну увагу розвитку ігрових технологій приділяли такі науковці як: Т. Бондаренко, М. Гриньова, О. Жорник, І Мамчур, С. Рубінштейн, Л. Савченко, Г. Селевко, Г. Топчій, Д. Щербина та ін. Використання ігрових форм роботи як засібу формування ключових компетентностей в процесі вивчення англійської мови є сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи. Мета дослідження – методичне обгрунтування ігрових форм роботи як засібу формування ключових компетентностей в процесі вивчення англійської мови учнями 6 класу. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити сутність поняття мовної компетентності;  розглянути ігрові форми роботи як засіб формування мовної компетентності особистості;  визначити етапи формування мовної компетентності;  розробити комплекс вправ для формування мовної компетентності з використанням гри «Брейн-ринг». Об’єктом дослідження є процес формування мовної компетентності під час вивчення англійської мови учнями 6 класу загальноосвітніх шкіл. Предметом дослідження є використання ігрових форм роботи в процесі вивчення англійської мови. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані наступні методи: теоретичні – вивчення та аналіз філософської, психологічної, педагогічної, методичної літератури та узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, структури і особливостей використання ігрових форм роботи в процесі вивчення англійської мови; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду щодо формування ключових компетентностей під час вивчення англійської мови учнями 6 класу загальноосвітніх шкіл; розробка вправ для формування мовної компетентності з використанням гри «Брейн-ринг». Методологічна основа курсової роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання ігрових форм роботи як засібу формування ключових компетентностей. Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках англійської мови у 6 класі.
Інші роботи з даної категорії: