СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ (ID:1237335)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 66
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 1.1. Формування іншомовної компетентності у молодших школярів як сучасна педагогічна проблема 6 1.2. Ігрові методи навчання як засіб формування іншомовної компетентності у молодших школярів 12 1.3. Структура сформованості іншомовної компетентності у молодших школярів 23 Висновок до першого розділу. 31 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ 33 2.1. Діагностика рівня сформованості іншомовної компетентності в учнів 3 класу 33 2.2. Педагогічні умови формування іншомовної компетентності засобами ігрових методів навчання 42 2.3. Аналіз ефективності експериментального дослідження 52 Висновок до другого розділу. 56 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ігрові форми роботи є ефективним засобом формування ключових компетентностей особистості, таких як критичне мислення, комунікативна компетентність, творчість, самоорганізація тощо. Використання інтелектуальних ігор на уроках іноземної мови дозволяє розвивати мовну компетентність учнів, а також забезпечує формування навичок роботи в команді, логічного мислення, швидкої реакції, збереження уваги та інших важливих навичок. Крім того, ігрові форми роботи зменшують стресовість навчального процесу, роблячи його цікавим та змістовним для учнів, підвищують мотивацію до навчання та допомагають залучити до нього всіх учнів. Отже, використання ігрових форм роботи на уроках іноземної мови є дуже актуальним та ефективним засобом формування іншомовної компетентності особистості в умовах Нової української школи. Аналіз сучасних досліджень і наукових публікацій підтверджує актуальність та широкий спектр досліджень щодо формування іншомовної компетентності учнів молодшої школи на уроках англійської мови. Це питання вивчається не лише вітчизняними, але й визначеними зарубіжними вченими, серед яких варто відзначити видатних дослідників, таких як В. Биков, Р. Гуревич, М. Жалдак, А. Литвин, С. Сисоєва, В. Травнев, С. Браун, Р. Керн, Я. Крайка, Л. Лі, Б. МакКартні. Психолого-педагогічні аспекти використання ігор у навчальному та виховному процесах також привертають увагу вчених. Дослідження цього питання здійснюють такі визначені науковці, як Н. Анікєєва, Д. Ельконін, М. Кларін, Н. Кудикіна, В. Паламарчук, О. Савченко, Г. Селевко та інші. Серед тих, хто вклав значний внесок у розвиток ігрових технологій, можна відзначити Т. Бондаренко, М. Гриньова, О. Жорник, І. Мамчур, С. Рубінштейн, Л. Савченко, Г. Селевко, Г. Топчій, Д. Щербина та ін. Питанню оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи присвятили свої дослідження видатні педагоги, зокрема Т. Байбар, Н. Бібік, О. Савченко, М. Вашуленко, І. Лутченко, Н. Пасічник та інші. Зазначені вчені вносять значний вклад у розуміння аспектів навчання іноземних мов молодших школярів, чого можна довідатися з їхніх наукових праць, зокрема доробків О. Котенко, А. Соломаха, О. Ціліщева, Н. Шелест та інших науковців. Об’ктом дослідження є формування іншомовної компетентності учнів школи початкової школи. Предметом дослідження педагогічні умови формування іншомовної компетентності учнів початкової школи. Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально підтвердити ефективність педагогічних умов формування іншомовної компетентності у молодших школярів засобами ігрових методів навчання. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: 1. Визначити актуальність проблеми формування іншомовної компетентності у молодших школярів та охарактеризувати основні поняття дослідження. 2. Описати особливості формування іншомовної компетентності у молодших школярів засобами ігрових технологій. 3. Визначити структуру сформованості іншомовної компетентності молодших школярів 4. Експериментально піеревірити ефективність педагогічних умов формування іншомовної компетентності у молодших школярів засобами ігрових методів навчання. Для досягнення поставленої мети та вирішення завдань даного дослідження було використано ряд ефективних методів. Метод критичного аналізу використовувався для глибокого вивчення наукових праць, спрямованих на дослідження теми, яку ми розглядали. Метод суцільної вибірки дозволяв провести комплексний аналіз фактичного матеріалу, необхідного для нашого дослідження. Системний аналіз використовувався для організації матеріалу та його логічного угрупування, а описовий метод дозволяв нам докладно описати виявлені закономірності. Методологічна основа роботи опирається на досягнення теорії та практики щодо формування іншомовної компетентності за допомогою ігрових форм роботи на уроках англійської мови в молодших класах. Застосування цих методів дозволило насичити дослідження інформацією, яка допомогла висунути обґрунтовані висновки щодо ефективності використання ігор у навчальному процесі. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості їх впровадження на уроках англійської мови для учнів 3 класу молодшої школи. Визначаючи перспективи використання вивчених методів, ми сподіваємося сприяти покращенню якості навчання та формуванню іншомовної компетентності учнів.
Інші роботи з даної категорії: