0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Вивчення зарубіжного педагогічного досвіду як шлях удосконалення педагогічної майстерності вчителя» (ID:125988)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ..……………………………………………………………….……3 ОСНОВНА ЧАСТИНА…………………………………………………….5 1. Метод вільного виховання Марії Монтессорі ………….………………………..5 2.Вчителецентристський підхід Девіда Макнамари..........................…..10 3. Педагогіка взаємодії Кеті Рідноуер…………………………………..16 ВИСНОВКИ ……………………………..………………….………….…22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………...………..23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Метод вільного виховання Марії Монтессорі М. Монтессорі, перша жінка-лікар в Італії, учений, педагог і психолог, створила свою освітню систему як альтернативу традиційній педагогіці. Елементами Монтессорі-системи є дитина як її центр, довкілля і вчитель. Методика М. Монтессорі заснована на спостереженнях за дитиною в природних умовах, на розумінні її такою, якою вона є, а не такою, якою вона повинна бути в уявленні дорослого. Свій метод італійський педагог сформулювала завдяки одній ключовій події, про яку вона розповідає у лекції «My system of education» («Моя система освіти»), опублікованій у журналі Національної Асоціації Освіти у Нью-Йорку (1915 р.). В Сан-Лоренцо вона вперше застосувала в роботі зі здоровими дітьми матеріали, які довгий час використовувала, навчаючи розумово відсталих дітей. Фактом, який сприяв заснуванню методики М. Монтессорі, став психологічний феномен дитячої уваги, інтенсивно прикутої до будь-яких зовнішніх об’єктів чи фактів, який доводить спонтанність внутрішнього розвитку її маленької особистості [2, c. 2].
Інші роботи з даної категорії: