ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ УЧНІВ 7 КЛАСУ (ID:1266435)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6
1.1. Стан дослідження використання мультимедійних презентацій на уроках англійської мови 6
1.2. Особливості формування англомовної компетентності у діалогічному мовленні учнів 7 класу з використанням мультимедійних презентацій 13
1.3. Психологічні особливості учнів 7 класу 22
1.4. Програмні вимоги щодо діалогічного мовлення англійською мовою учнів 7 класу 31
Висновок до розділу І 36
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 38
2.1. Підбір мультимедійних презентацій для формування діалогічного мовлення учнів 7 класу на уроках англійської мови 38
2.2. Комплекс завдань для формування діалогічного мовлення на уроках англійської мови у 7 класі з використанням мультимедійних презентацій 50
2.3. Аналіз результатів пробного навчання та визначення його ефективності розробленого комплексу завдань для розвитку діалогічного мовлення англійською мовою при використання мультимедійних презентацій на уроках в 7 класі 59
Висновок до розділу ІІ 66
ВИСНОВКИ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАМ ПРЕЗЕНТАЦЦІЮ ТА ДОПОВІДЬ!
ВСТУП
Тема нашої бакалаврської роботи «Використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови як засобу формування діалогічного мовлення учнів 7 класу».
Орієнтація на використання мультимедійних презентацій у контексті вивчення іноземної мови є важливим кроком у вдосконаленні навчального процесу та забезпеченні ефективного розвитку комунікативних навичок учнів. Зростаюча потреба у розвитку умінь і навичок усного мовлення учнів 7 класу потребує використання інноваційних методів і підходів у навчанні іноземної мови.
Мультимедійні презентації – це не лише засіб перегляду матеріалу, а й ефективний спосіб стимулювання діалогічного мовлення, розвитку словникового запасу та вміння висловлювати свої думки. Оскільки діалог є ключовим елементом комунікативної компетентності, використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови дозволяє вчителю створити оптимальні умови для формування цього важливого елемента усної компетентності. Використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови також відкриває можливості для індивідуалізації навчання. Вчителі можуть створювати оцінені завдання, використовуючи різні ресурси, дозволяючи кожному учневі розвиватися з власним темпом і рівнем володіння мовою. Це особливо актуально в сучасних аудиторіях, де навчаються учні з різним рівнем мовної підготовки.
Актуальність даної роботи полягає в тому, що в умовах он-лайн навчання ускладнюється мовлення та знижується мотивація учнів. Тому мультимедійні презентації дають можливість учням зацікавитися процесом навчання та обговорити тему, що вивчається.
У своїй роботі ми спираємося на теоретичні та практичні дослідження зарубіжних та вітчизняних вчених, серед яких: Г. Рейнольдс, О. Мітчелл, Д. Томас, Н. Дементьєвська, Б. Ляшенко, С. Моркотун, Т. Дзецюк, С. Чандан, О. Дмитрук, А. Нісімчук, О. Тарнопольський, П. Шпирко.
Об’єктом дослідження дипломної роботи є процес формування навичок діалогічної мови на уроках англійської мови у 7 класі з використанням мультимедійних презентацій.
Предметом дослідження є методика використання мультимедійних презентацій на уроках англійської мови у 7 класі для формування навичок діалогічної мови.
Мета дослідження – поглиблений аналіз можливостей використання мультимедійних презентацій на уроках англійської мови з метою формування навичок діалогічної мови в учнів 7 класу.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань:
1. Опрацювати наявні наукові джерела з теми дипломної роботи.
2. Проаналізувати особливості формування англомовної компетенції в діалогічному мовленні учнів 7 класу за допомогою мультимедійних презентацій.
3. Вивчити психологічні особливості учнів 7 класу.
4. Розглянути вимоги програми діалогічного мовлення з англійської мови для учнів 7 класу.
5. Створити добірку мультимедійних презентацій для тренування іншомовних навичок діалогічного мовлення учнів 7 класу.
6. Запропонувати комплекс завдань, використовуючи мультимедійні презентації, для формування іншомовних навичок діалогічного мовлення учнів 7 класу на уроках англійської мови.
7. Проаналізувати результати пробного навчання та визначити ефективність розробленого комплексу завдань з використанням мультимедійних презентацій для формування іншомовних навичок діалогічного мовлення учнів 7 класу на уроці англійської мови.
Для вирішення поставлених завдань ми використовуємо такі методи дослідження, як:
1. Критичний аналіз та систематизація методичної літератури з теми дослідження.
2. Дослідження, синтез, вивчення та узагальнення інформації.
3. Систематизація та класифікація.
4. Моделювання використання мультимедійних презентацій.
5. Метод діагностики.
6. Пробний метод навчання.
7. Метод спостереження.
8. Методика спостереження та вивчення результатів діяльності учнів.
Наукова новизна даного дослідження полягає в розробці серії завдань для формування навичок діалогічної мови учнів 7 класу на уроках англійської мови.
Теоретична цінність дослідження полягає у впровадженні використання мультимедійних презентацій для вдосконалення лексичного володіння та діалогічного мовлення, як одного з важливих шляхів навчання та доведенні ефективності впровадження мультимедійних засобів на уроках англійської мови під час дистанційного навчання.
Практична цінність дослідження полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані вчителями, методистами та учнями спеціальності «Іноземні мови» закладів вищої педагогічної освіти на заняттях з англійської мови для вдосконалення діалогічного мовлення учнів 7 класу.
Відповідно до поставленої мети та конкретних завдань дослідження визначено структуру роботи. Складається зі вступу, двох розділів (теоретичного та практичного), висновків, списку використаних джерел та додатку. Загальна кількість сторінок –..., кількість позицій у списку використаних джерел –....
Робота проходила попередню апробацію на університетській науково-практичній студентській конференції «Мовно-освітній простір у країнах світу 2023» у листопаді 2023 року.
Інші роботи з даної категорії: