СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування бережливого ставлення до довкілля в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор (ID:1266449)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 80
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури із проблеми формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор 6 1.2. Зміст поняття «бережливе ставлення до природи» та особливості їх формування в учнів початкової школи 15 1.3. Дидактичні ігри як засіб формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи 20 Висновки до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 27 2.1. Діагностика рівня сформованості бережливого ставлення до природи учнями 1 класу 27 2.2. Педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи в учнів 1 класу засобами дидактичних ігор 38 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження та методичні рекомендації 53 Висновки до другого розділу 61 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасному світі кмітливе, обережне, дбайливе ставлення до природи стало невід’ємною частиною щоденної праці. Та нажаль, не кожен з нас вміє правильно оберігати все живе навколо. Ми маємо навчити наших молодших не просто говорити про турботу до природи, а ще й навчити як правильно це використовувати на практиці. На сучасному етапі розвитку молодших школярів ми маємо пам’ятати, що формування духовно – гармонійної, розвиненої особистості не відбувається без виховання в них дбайливого ставлення до природи. Адже завдяки таким важливим цінностям ми й допомагаємо створити та передбачити правильне майбутнє для поколінь. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Вивченню проблеми дбайливого ставлення до природи, як в теоретичних, так і прикладних аспектах досліджували педагоги-дослідники: Г. Бєлєнької, Г. Волошиної, Грошовенко, Г. Марочко, В. Маршицької, З. Плохій, О. Пруцакової, Г. Пустовіта, Н. Пустовіт, О. Колонькової, О. Лазебної, Т. Лайко, Л. Шаповал, Т. Юркової. Сьогодні, в умовах сучасного складного, різноманітного та динамічного світу, стоїть актуальне питання про необхідність перегляду нашого ставлення до природи та забезпечення відповідного виховання та освіти нового покоління. Проблеми навколишнього середовища, або екологічні проблеми, у наш час набули глобального масштабу в умовах сучасного світу. Основою для подальшого розвитку людства має бути співдружність людини і природи. Кожен із нас повинен усвідомити, що лише у гармонійному співіснуванні з природою можливий далі розвиток нашого суспільства. Актуальність даної проблеми і значущість її для педагогічної практики зумовили вибір теми бакалаврського дослідження: формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Об’ктом дослідження є процес формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Предметом дослідження є педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  проаналізувати психолого-педагогічну літературу з досліджуваної проблеми.  визначити зміст основних понять дослідження: «бережливе ставлення», «дидактичні ігри»; дослідити сутність дидактичних ігор як засобу формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор.  визначити стан сформованості бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор.  експериментально перевірити та проаналізувати педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Гіпотеза: рівень сформованості бережливого ставлення до природи в учнів початкової школи засобом дидактичних ігор. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані такі методи: 1) теоретичні методи: вивчення та аналіз фахових джерел з метою визначення стану і теоретичного обґрунтування проблеми; аналіз, синтез, узагальнення та систематизація; 2) емпіричні методи: спостереження, опитування, бесіда, педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний та контрольний); 3) методи математичної статистики: кількісний та якісний аналізи одержаних результатів, обробка результатів експериментальної роботи та їх інтерпретація з метою обґрунтування і достовірності даних педагогічного експерименту. База дослідження. Експериментальна робота проводилась на базі броварської приватно гімназії «Мономакс» 1-А клас. Апробація результатів дослідження. Робота проходила попередню апробацію шляхом друкування тез з теми дослідження виступ (участь) на щорічній науковій студентській конференції (квітень 2024 року). Структура роботи. Бакалаврька робота складається зі вступу, основної частини (складається із 2 розділів та висновків до них), висновків, списку використаних джерел, додатків.
Інші роботи з даної категорії: