Зразок роботи
ВСТУП
Завдання виховання та навчання у дошкільному закладі – виробити у дітей уміння правильно, чітко, просто, зрозуміло висловлювати свої думки. Культура мовлення людини складається з двох взаємопов’язаних сторін: культура мовних особливостей: правильна вимова, багатство словникового запасу, стилістична виразність; культури самого процесу спілкування: змістовність, зрозумілість, доказовість, сила впливу слова.
Повноцінний розвиток особистості дитини неможливий без виховання у неї правильного мовлення.
Над розробкою даної проблеми працювали І.М. Сеченов, Л.С. Виготський, В.І. Лубовський....
Часто у казках використовуються невеликі пісеньки, загадки, прислів’я, приказки. У багатьох казках засуджується жадібність, бездушність, жорстокість, висміюються ледарі, скнари, боягузи, дурні і, навпаки, прославляється працьовитість, чесність, мудрість, сміливість, доброта, людяність...
У казках добро завжди перемагає зло.
Переважну більшість українських народних казок записано у II половині XIX ст. Значний внесок зробили у цю справу Тарас Шевченко, Михайло Драгоманов, Павло Чубинський, Степан Рудянський, Іван Манжура, Іван Франко...
Мета курсової роботи – теоретично обґрунтувати та практично підтвердити....
Об’єктом курсової роботи є розвиток та активізація .....
Предметом курсового дослідження є....
Гіпотезою є.... .
Для досягнення поставленої мети нами були визначені такі завдання:
1. Опрацювати педагогічну, психологічну та методичну літературу з даного питання.
2. Розглянути методику використання народної творчості на заняттях з дошкільниками.
3. Визначити шляхи роботи....
4. Практично перевірити ефективність ...
.............
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ЗА ДОПОМОГОЮ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Використання усної народної творчості в розвитку мовлення
у дітей дошкільного віку
Мовленнєвий розвиток у дітей дошкільного віку характеризується швидким ростом мовленнєвої активності, інтенсивним накопичуванням понятійного та лексичного матеріалу, засвоєнням структури рідної мови, основ її звукової культури та елементів граматичної діяльності. Активізується сприйняття художнього слова. З’являються навички та вміння слухати та розуміти твір дитячої літератури, з’являється зацікавленість і на підставі цього – емоційне сприйняття та бажання запам’ятовувати та виконувати неодноразово віршики, які слухали, маленькі казочки, розглядати малюночки, розмовляти про її зміст.
Використання усної народної творчості на заняттях з дітьми на заняттях з дітьми дошкільного віку має свою методику, яка враховує специфіку та особливості віку [12].
Кожен педагог, який працює з дітьми повинен ....
...........
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНА ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Методика використання усної народної творчості на заняттях
з дітьми дошкільного віку
Одним із дійових засобів розвитку виразності мовлення дітей дошкільного віку є переказ літературних текстів. Це – складна діяльність, в якій задіяна пам’ять, уява, мислення дитини. Для виконання завдання з переказу, дитина має навчитись уважно слухати літературний текст, розуміти основний його зміст, запам’ятовувати послідовність епізодів сюжетної лінії та способи авторського передавання змісту, свідомо, зв’язно та виразно відтворювати текст під час переказу.
Великого значення переказу надавали корифеї педагогіки К. Ушинський і Л. Толстой, які вбачали в ньому обов’язкову умову, важливий етап опанування мовленнєвої діяльності, обов’язковий ступінь літературного учнівства. Такої самої думки дотримуються й сучасні українські науковці ....
..........
ВИСНОВКИ
Художня література і народний фольклор має величезне значення у вихованні й, водночас, є могутнім фактором розвитку та збагачення мови дітей, зокрема і збагачення активного словника.
Наша робота була спрямована на встановлення значення на формування словника дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з народною казкою. У зв’язку з виконаною роботою можна підсумувати результати проведеної роботи.
Опрацювавши теоретичний матеріал, ми з’ясували,що......
.........
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Алексєєва М.М. Методика розвитку мови і навчання рідної мови дошкільнят / М.М. Алексєєва, В.І. Яшина. – М.: Академія. 2000.
2. Богуш А.М. .Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: Програму та методичні рекомендації / А.М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999.
.......
16. Фесюкова Л.Б. Виховання казкою: Робота з дітьми дошкільного віку / Л.Б. Фесюкова. – Харків.: Фоліо, 1996.