0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМ ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ (ID:141044)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2013
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Загальна характеристика типів тяжких мовленнєвих порушень…………………………………………………………………………..5 1.1 Клініко-педагогічна класифікація порушень мовлення……..………..5 1.2 Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями мовлення……….………………………………………………………………....11 1.3 Особливості розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями ……….18 Розділ 2. Особливості процесу виховання у спеціальній школі для дітей з тяжким порушенням мовлення…………………………………………….…...19 2.1 Законодавчі засади організації та функціонування спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення…………………………...……..19 2.2 Організація навчально-виховного процесу в спеціальній школі (школі-інтернаті)……………………………………………………………..….22 2.3 Специфіка діяльності спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату для дітей з тяжкими порушеннями мовлення …………………..…26 2.4 Корекційно-розвиткова робота та організація фізичного виховання.29 Висновки……………………………………………………………………33 Список використаних джерел…………………………………………..…35 Додаток………………………………………………………………….…..37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Спеціальна школа інтернат для дітей з тяжкими порушеннями мовлення є державним загальноосвітнім навчально-виховним і корекційно-відновлювальним закладом освіти, який задовольняє потреби дітей з важкими вадами мови, та вирішує завдання навчання та виховання, загальноосвітньої і трудової підготовки дітей, а також подолання порушень мовлення і зв’язаних з ними особливостей психічного та психофізичного розвитку дитини. Отже, під порушенням мовлення розуміють відхилення від мовленнєвої норми, прийнятої в мовному середовищі, що частково або повністю перешкоджають мовленнєвому спілкуванню, обмежують можливості пізнавального розвитку та соціокультурної адаптації. До тяжких мовленнєвих порушень відносяться заїкання (логоневроз), дизартрія, афазія, алалія, ринолалія. Основними причинами порушень мовлення є спадкові фактори, внутрішньоутробна патологія, пологові травми або асфіксія, різні захворювання чи травми у перші роки життя дитини, соціально-психологічні фактори. Діти з порушеннями мовлення характеризуються як підвищеною збудливістю, негативізмами, розладами поведінки, так і навпаки — надмірною сором'язливістю, невпевненістю, вразливістю. Законодавчими засадами організації та функціонування спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення є: Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV; наказ МОН України від 15.09.08 № 852 «Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»; наказ МОЗ України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів». В процесі написання курсової роботи визначено характерні особливості організації навчально-виховного процесу в спеціальній школі (школі-інтернаті). Навчально-виховний процес у спеціальній школі (школі-інтернаті) незалежно від її підпорядкування, виду і форми власності здійснюється відповідно до робочих навчальних планів, розроблених закладом на основі типових навчальних планів, затверджених МОН України. У спеціальних школах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення особлива увага приділяється лікувально-профілактичній і корекційно-розвитковій роботі з урахуванням клінічних проявів захворювань та психологічних особливостей учнів (вихованців), що зумовлюють труднощі в навчанні. У системі фізичного виховання учнів спеціальних шкіл використовують різні організаційні форми рухової активності: ранкову гімнастику, фізкультхвилинки під час уроків, рухливі ігри та фізичні вправи під час перерв, уроки фізичної культури, заняття ЛФК, ритмікою, прогулянки, музичні заняття, заняття у спортивних та танцювальних гуртках.
Інші роботи з даної категорії: