0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку (ID:149434)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2015
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ…………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку……………………..5 1.1.Загальні психологічні особливості молодших школярів…………………...........5 1.2. Особливості комунікативно-ігрового методу навчання…………………...........7 Розділ 2. Методи навчання іноземної мови учнів початкової школи ……………...9 2.1 Формування фонетичних навичок……………………………………………….11 2.2. Формування лексичних навичок………………………………………………...13 2.3. Навчання граматики………………………………………………………...........14 2.4. Формування навичок орфографії……………………………………………….17 2.5. Використання ігрового методу на практиці у вивченні іноземної мови…….18 Висновки………………………………………………………………………………22 Резюме ………………………………………………………………………………...24 Список використаної літератури……………………………………………………..25 Додаток 1……………………………………………………………………………....27 Додаток 2………………………………………………………………………………29 Додаток 3………………………………………………………………………………30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У сучасних умовах іноземна мова розглядається як засіб спілкування і залучення до культури іншого народу. Це поступово стає домінуючою стратегією викладання іноземної мови в початковій школі. Особлива увага приділяється навчанню іноземної мови школярів в початкових класах, бо в дитинстві схильність до вивчення мов набагато більша. Останнім часом в педагогіці, як і в багатьох інших галузях науки, відбувається перебудова практики та методів роботи в школі, а головною проблемою є підтримка інтересу учня до навчання взагалі та іноземної мови зокрема. Об’єктом даної роботи є процес навчання іноземної мови молодших школярів. Предмет роботи представляють методи та способи викладання фонетики, лексики, граматики іноземної мови на початковому етапі навчання. Актуальність даної роботи полягає в тому, що в методиці викладання іноземної мови висвітлено не всі питання навчання іноземної мови на молодшому етапі та гостро стоять питання, як допомогти дитині скоріше перебороти мовний бар’єр та привити йому любов до іноземної мови. В роботі розглядаються проблеми підтримки інтересу учня до навчання та іноземної мови зокрема. Метою роботи є розробка певних питань методики викладання іноземної мови на початковому етапі, що сприяло б подоланню труднощів на шляху засвоєння іноземної мови. Завданнями, поставленими в даній роботі, є: 1. Виявлення психологічних особливостей школярів на початковому етапі навчання іноземної мови; 2. Вивчення та відбір найефективніших методів та прийомів викладання лексики, фонетики, граматики та орфографії на цьому етапі; Серед вчителів-методистів, які займалися розробкою цих проблем є І.Н. Верещагіна, Н.Д. Гальськова, Г.В. Рогова, Є.Н. Соловйова, Ш.А. Амонашвілі. У даній роботі використані результати їх наукових праць та розробок. Дані автори підкреслюють, що раннє вивчення іноземної мови має значний практичний ефект, підвищуючи якість оволодіння іноземною мовою в школі. Теоретичне значення випливає з аналізу методик викладання іноземної мови у початкових класах. Досліджено індивідуальні особливості молодших школярів, в залежності від яких вчитель визначає методи навчання, що будуть найефективнішими. Практичне значення роботи полягає в можливості її використання при викладанні курсів методики, викладання англійської та німецької мов та теорії мовленнєвих актів. Новизна отриманих результатів ілюструється використанням інтегрованих методів навчання, що дозволяє поєднувати різні типи мовленнєвої діяльності. Структура даної курсової роботи складається із вступу, основної частини, представленої двома розділами, висновків та додатків. У першому розділі дається коротка характеристика початкового етапу навчання та психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі представлені основні прийоми та методи викладання фонетики, лексики, граматики, орфографії. У додатках наводяться зразки вправ, які сприяють розвитку лексико-граматичних та фонетичних навичок. У роботі містяться приклади скоромовок, приказок, римовок, а також окремих вправ, які розвивають мовні та мовленнєві здібності молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: