0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання рольових ігор у процесі навчання іноземної мови (ID:158449)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Рольова гра як одна з методик активізації процесу навчання 1.1. Використання навчальних технологій у процесі навчання іноземної мови 1.2. Рольові ігри як одна з методик заохочення до навчання РОЗДІЛ 2. Рольові ігри та їх місце у процесі навчання іноземної мови 2.1. Основні етапи підготовки та проведення рольових ігор 2.2. Вимоги до рольових ігор 2.3. Форми проведення ігор 2.4. Психолого-педагогічне обґрунтування використання рольових ігор Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Згідно з методичними принципами в рольовій грі виділяють три етапи: підготовчий, власне гра і заключний етап. Вчитель найчастіше проводить рольову гру на завершальному етапі роботи над темою при закріпленні мовних навичок і умінь. Продумуючи рольову гру, вчитель повинен враховувати її ознаки і особливості. Рольова гра повинна відповідати таким вимогам: гра повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати в школярів інтерес і бажання гарно виконати завдання; рольову гру потрібно добре підготувати і чітко організувати з погляду як змісту, так і форми; рольова гра повинна бути прийнята всією групою; вона неодмінно проводиться в доброзичливій, творчій атмосфері; гра організовується таким чином, щоб учні могли в активно спілкуватися, з максимальною ефективністю використовуючи мовний матеріал. Найбільш розповсюджені форми рольових ігор: презентація, інтерв'ю, заочна подорож, прес-конференція, круглий стіл, телеміст, екскурсія, казка, репортаж, клуб по інтересах. При виборі форми проведення гри беруться до уваги вікові особливості учнів, рівень володіння мовою та ін. Ідея використання рольової поведінки на уроці одержала підтримку з боку теорії ролей, розробленої соціологами і соціопсихологами. Психологами встановлено, що в рольовій грі розвивається уява, увага й образне мислення дітей.
Інші роботи з даної категорії: