Підвищення педагогічної компетентності викладачів економічних дисциплін (ID:175396)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................4
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи педагогічної компетентності викладачів
економічних дисциплін та шляхи її підвищення...................................................6
1.1. Педагогічна компетентність як складне особистісне
утворення….........................................................................................................…..6
1.2. Самоосвіта як підвищення компетентності педагога........................14
РОЗДІЛ ІІ. Методичні особливості викладання дисципліни
«Основи економіки» у ПТНЗ.................................................................................22
2.1.Аналіз робочої програми з дисципліни «Основи економіки»….......22
2.2. Методика підготовки та проведення комбінованого уроку
з теми «Усе починається з потреб» .......................................................................24
2.3. Методика підготовки та проведення лекційного заняття з теми
«Виробничі ресурси»................................................................................................35
2.4. Методика підготовки та проведення практично-семінарського
заняття з теми «Проблема вибору та його ціна»....................................................43
ВИСНОВКИ...................................................................................................54
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.....................................................56
Зразок роботи
ВСТУП
Людина, яка обрала педагогічну діяльність, відповідальний за все, все знає
і вміє. Саме відповідальністю за долю кожного учня, підростаючого покоління,
суспільства і держави характеризується вчительська посада. Якими будуть
результати праці педагогів на сьогодні — таким буде наше суспільство завтра.
Важко уявити собі іншу діяльність, від якої багато залежить чого у долі кожної
людини і всього народу.
Учитель повинен мати всі якості ідеального, сучасного, компетентного і
професійного педагога. А ідеальний педагог — це зразок професіонала, носій
цивільних, виробничих і особистісних функцій, сформованих на найвищому рівні.
Тому одним з важливих професійних якостей педагога є професійна
компетентність . Через це педагог реалізується як працівник, що виконує свої
обов'язки в системі виробничих відносин.
Нагальність підвищення ефективності навчання, створення сприятливих
умов для викладацької й навчальної діяльності актуалізують проблему
професійної компететності вчителя. Модернізація системи освіти висуває
питання формування професійної компетентності педагога на одне з провідних
місць. Професійна компетентність є умовою ефективності організації виховно-
освітнього процесу.
В даний час наука має у своєму розпорядженні певний обсяг знань,
використання якого у педагогічній діяльності є важливою умовою становлення
професійно компетентного педагога, педагога-дослідника, здатного
вдосконалювати навчально-виховний процес, направляти його на вирішення
завдань особистісного становлення та розвитку як учнів, так і самого педагога.
Мета курсової роботи — формування комплексу знань про педагогічну
компетентність викладача та визначення шляхів її підвищення.5
Об'єкт дослідження — процес економічної підготовки учнів в професійно-
технічних навчальних закладах.
Предмет дослідження — методика викладання дисципліни “Основи
економіки” у професійно-технічних навчальних закладах.
Завданнями даної роботи є:
1. Аналіз педагогічної, психологічної, економічної літератури з теми
дослідження ;
2. Аналіз сутності поняття педагогічна компетентність та шляхів її
підвищення.
3. Аналіз поняття самоосвіти, як форми удосконалення педагогічної
компетенції.
4. Розробка методичних забезпечень окремих розділів дисципліни
«Основи економіки»
Інші роботи з даної категорії: