0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання різних методик «мозкового штурму» в економічній освіті молоді (ID:175399)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 54
Рік виконання: 2012
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ І Розділ. Активізація навчальної діяльності учнів у вивчені економічних дисциплін 1.1.Мозкова атака в економічній підготовці фахівців…....................6 1.2 Основні етапи проведення мозкового штурму……………………13 1.3 Аналіз методу мозкового штурму………………………………...17 Розділ ІІ Методичне забезпечення розділу «Національна економіка» з дисципліни «Основи економіки» у ПТНЗ. 2.1.Аналіз робочої програми з дисципліни «Основи економіки»…26 2.2.Методичні рекомендації до підготовки та проведення комбінованого уроку з теми «Новий курс Ф. Д. Рузвельта»………………29 2.3.Методичні рекомендації до підготовки та проведення лекційного заняття з теми «Гроші. Сутність грошей, їхні функції та види.»…………..36 2.4.Методичні рекомендації до підготовки та проведення практично- семінарського заняття з теми «Попит, Пропозиція, Гроші»……………….44 Висновки………………………………………………………………..53 Список літератури……………………………………………………...55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Основна мета економічної освіти полягає у всебічному розвитку особистості студента з урахуванням його природних задатків, здібностей, інтересів та потреб через формування економічної культури як основи світосприйняття, світогляду та діяльності. Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті визначено мету, пріоритетні напрямки державної політики щодо розвитку освіти. У сучасній педагогіці існує багато різноманітних форм та методів інноваційного навчання, спрямованих на якісне засвоєння знань учнями, розвиток їх розумової діяльності, виявлення умінь та навичок критичного осмислення проблем, набуття досвіду самостійного опрацювання навчального матеріалу, пошукової роботи, набуття якостей, які стануть у нагоді в подальшому розвитку самоосвіти і самореалізації. Термін «метод навчання» педагоги використовують у практиці навчання, до нинішнього часу існували різні означення цього поняття, що вказує на різноманітність підходів науковців до дослідження сутності методів навчання і намір їхнього описання через одну або декілька існуючих ознак. Методи навчання – це засоби взаємопов’язаної діяльності викладача і студентів, які спрямовані на оволодіння студентом знаннями, вміннями та навичками, на його виховання і розвиток в процесі навчання. Різноманітність методів породжує у студентів зацікавленість до навчально-пізнавальної діяльності, що дуже важливо для формування мотивованого ставлення до навчальних занять. Сьогодні наряду з традиційними методами широкого розвитку досягло впровадження нетрадиційних методів навчання. Це такі методи колективної активізації розумової діяльності як метод мозкової атаки. Метою курсової роботи є формування комплексу знань щодо базових принципів, етапів, стадій, моделей колективного творчого вирішення4 проблем в економічному навчанні, узагальнюючи основні досягнення теорії та практики в сфері навчання; розробка та апробація методичних підходів для застосування методу мозкового штурму в економічній освіті. Завданнями даної роботи є: · Проаналізувати економіку, педагогіку та літературу з теми дослідження ; · використання різних методик при вирішенні проблемних ситуацій в економічному навчанні; · проаналізувати теоретичний матеріал з використанням різних методик мозкового штурму в економічній підготовці учнів в ПТНЗ; · розробити методичні забезпечення окремих розділів дисципліни «Основи економіки». Об'єкт дослідження – економічна підготовка учнів в професійно- технічних навчальних закладах. Предмет дослідження методика використання методів «мозкового штурму » в економічній підготовці учнів в професійно-технічних навчальних закладах
Інші роботи з даної категорії: